Rokottamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin se vaa on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin se vaa on

Vieras
Mä oon varmaa ainoo laatuaan ja tulee ihan huono-äiti-syndrooma kun lueskelee teidän juttuja kuinka olette rokottaneet lapsenne.
Meillä on lapsille annettu kaikki rokotusohjelmaan kuuluvat rokotukset, mutta ei olla otettu rotarokotetta, vesirokkorokotetta, ei influenssa rokotetta. En aio ottaa sikainflu rokotettakaan, siis ennenkuin se nyt on testattu ja tutkittu ja jos todetaan, että se on tarpeen jne.
Olen jotenkin ajatellut, että se luonnollinen vastustuskyky on paras...
kun sen luonnollisesti sairastaa. Ja olen sitäpaitsi siinä mielikuvassa ettei noi rokotteet aina mitää turvallisia ole. Ja ilman sivuvaikutuksia.
Kai tääkin on eräänlaista tyhmyyttä sitte????
Lapset on kyllä mulle kaikki kaikessa, ei tää rokottamattomuus sitä vähennä vaikka åboriginaalin mielestä on SAIRASTA jättää lapsi rokottamatta vesirokkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja näin se vaa on:
Mä oon varmaa ainoo laatuaan ja tulee ihan huono-äiti-syndrooma kun lueskelee teidän juttuja kuinka olette rokottaneet lapsenne.
Meillä on lapsille annettu kaikki rokotusohjelmaan kuuluvat rokotukset, mutta ei olla otettu rotarokotetta, vesirokkorokotetta, ei influenssa rokotetta. En aio ottaa sikainflu rokotettakaan, siis ennenkuin se nyt on testattu ja tutkittu ja jos todetaan, että se on tarpeen jne.
Olen jotenkin ajatellut, että se luonnollinen vastustuskyky on paras...
kun sen luonnollisesti sairastaa. Ja olen sitäpaitsi siinä mielikuvassa ettei noi rokotteet aina mitää turvallisia ole. Ja ilman sivuvaikutuksia.
Kai tääkin on eräänlaista tyhmyyttä sitte????
Lapset on kyllä mulle kaikki kaikessa, ei tää rokottamattomuus sitä vähennä vaikka åboriginaalin mielestä on SAIRASTA jättää lapsi rokottamatta vesirokkoon.

No sama tilanne täälläkin. Mitään turhia rokotuksia en tuu ottamaan muksuille :) Että et ole ainoa... itsekin sitä mieltä että sairastamalla se paras vastustuskyky tulee, ja mitä esim. influenssarokotukseen tulee niin olen kuullut siitä mm. tuttavapiirissä, että rokotteen ottaneilla oireet on olleet sata kertaa pahemmat kuin luonnostaan sairastamalla.
Kyllähän rokotteiden teho perustuu tietenkin siihen tosiasiaan, että vähän jotakin taudinaiheuttajaa antamalla kontrolloidusti ihmiselle kehittyy vastustuskyky kyseiseen tautiin, mutta esim. tän sikalentsun kohdalla jos virus muuntuu jatkuvasti, niin kukapa sitä takaa että suojaa tartunnalta siltikään...

Alkuperäinen kirjoittaja näin se vaa on:
vaikka åboriginaalin mielestä on SAIRASTA jättää lapsi rokottamatta vesirokkoon.

Pölö.
Kirjoitin, että on sairasta hakemalla hakea vesirokko lapselle. Tahallaan tartuttaa lapseen tauti.

"En ymmärrä, että edelleen jotkut vanhemmat haluavat ehdoin tahdoin hakea vesirokon lapsilleen. Suorastaan sairasta :| "

Yhteistyössä