Ruikutusta työkaverien puutteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Siis muo voi ahdistaa tää kotona töiden teko, kun töistä ei tuu mitään |O |O
Tulee vaan roikuttua täällä palstalla ja keksittyä kaiken maailman tekosyitä, että kohta mä aloitan ja keskityn :/
Muo ahdistaa niin suunnattomasti se, kun ei ole työkavereita, kenen kanssa jakaa vastaan tulevat asiat. Pitää odottaa iltaan, kun mies tulee töistä, että saa näyttää aikaansaannoksensa tai jos oikein innostaa, voi koittaa soittaa sille, mutta useimmiten vastaus on tyyliin "ehtisin nopeemmin kotiin, jos et kokoaikaa soittelis"
Eikä sitten ole ketään, keneltä kysyä neuvoa/mielipidettäkään, jos tulee joku kinkkinen asia vastaan.
Ei kyllä irtoa yhtään ideaa päästä nytkään, kun pitäis suunnitella joku leikkimökki/vierasmaja systeemi, kesäkeittiö, ulkohuone ja/tai jotain miuta pikkupömpeleitä pihalle, sellaisia, mitä vois kuljettaa peräkärryillöä tapahtumiin. nehän on kaikki keksitty jo... :headwall: :headwall: Mä olen turhautunu |O Ja mä haluan äkkiä nyt jostain jonkun hienon idean, että mä pääsisin loppukesällä mesuille ja näkisin ihmisä!
Pitäis lähteä ottamaan valokuvia referensejä varten nettisivuille ja layoutiakin pitäis muokata...webbmasteri välillä kysyy voisko saada taustakuvan, mutta kun tuntuu niin ylivoimaselta joka asia yksin ;(

Yhteistyössä