Ruokakuvaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tein pitkään ja hartaasti tämmöisiä ristiäislahjaksi. Ei oo varsinaista ruokaa, mutta eikös tässä ketjussa ole muitakin leipomuksia esitelty...

Hyviä olivat. Hieman otti päähän etten älynny ottaa isompia take away astioita mukaan ;)

Ai jai, miten herkullisen näköisiä :p. Voileipäkakut on mun suuri rakkauteni :heart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään lounaaksi aasialaista pataa.
Alemmassa kuvassa lasten annokset.

pataa01112011.jpg

pataalautasella01102011.jpg

Ai hyvänen aika noita sun ruokias Mummeliisa : O suurperheenäiti ja jaksat olla luova ruoissakin. Jaksaspa itsekkin. Luulenpa että perheenne ja suku antaa sulle paljon voimaa..
Oletko muuten kotosin Vöyriltä? Itse asunut joskus Pietarsaaressa

[QUOTE="vieras";24941877]Ai hyvänen aika noita sun ruokias Mummeliisa : O suurperheenäiti ja jaksat olla luova ruoissakin. Jaksaspa itsekkin. Luulenpa että perheenne ja suku antaa sulle paljon voimaa..
Oletko muuten kotosin Vöyriltä? Itse asunut joskus Pietarsaaressa[/QUOTE]

Olen alun perin syntynyt Oulussa, mutta lapsuuteni asunut eri puolilla Suomea ja vähän ulkomaillakin. Yläasteen ja lukion kävin Kokkolassa ja vanhempani ja osa sisaruksistani asuu siellä vieläkin.
Ensimmäinen mies oli Öjasta ja Vöyriin päädyimme kun halusimme löytää paikan johon asettua loppuiäkseen.
:)

Olen alun perin syntynyt Oulussa, mutta lapsuuteni asunut eri puolilla Suomea ja vähän ulkomaillakin. Yläasteen ja lukion kävin Kokkolassa ja vanhempani ja osa sisaruksistani asuu siellä vieläkin.
Ensimmäinen mies oli Öjasta ja Vöyriin päädyimme kun halusimme löytää paikan johon asettua loppuiäkseen.
:)

Ok, kaipailen sinnepäin suomea. Muuten onko sulle tuttua piimäpuuro? Sitä sain sielläpäin lapsena..mitä muuten länsi-suomen ruokaperinteisiin kuuluukaan?

Yhteistyössä