Antakaas vähän vinkkiä mistä mä kivan ruokaliinan löydän tolle eppu luokkalaiselle? Hämärästi muistan että itelläni on joskus ollu vohvelikankainen ite kirjailtu liina, mut nyt jos ihan ostamalla vaan pääsis..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:Kun nuo syö luokassa niin siinä pulpetilla pidetään lautasen alla suojana liinaa.
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:Mielummin laittaisin vaikka varapaidan reppuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Syövät vissiin luokassa?
Mulla oli muksuna sellainen tavallinen "lapsellinen" tabletti, samoin varmaan joka luokkakaverilla. Pyyhkimällä puhdasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:Alkuperäinen kirjoittaja simpu:Mielummin laittaisin vaikka varapaidan reppuun.
Ku tämä on kotiläksy äitille että kaikilla pitäis olla tuollanen liina.
Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:Antakaas vähän vinkkiä mistä mä kivan ruokaliinan löydän tolle eppu luokkalaiselle? Hämärästi muistan että itelläni on joskus ollu vohvelikankainen ite kirjailtu liina, mut nyt jos ihan ostamalla vaan pääsis..
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Syövät vissiin luokassa?
Mulla oli muksuna sellainen tavallinen "lapsellinen" tabletti, samoin varmaan joka luokkakaverilla. Pyyhkimällä puhdasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja S:Niitä kankaisiahan on joka kaupassa! Tiimarissa oli just 80% alennuksessa, voi olla edelleen.
Katso, että ostat paksua laatua. Esikoisen kirjoja ensimmäisen kerran päällystäessä ihmettelin, että mihin on taito kadonnut, lisää kontaktimuovia ostaessa sitten huomasin, ettei se mihinkään ollut kadonnut, olin vaan ostanut sen ensimmäisen surkeaa laatua.Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:Pitää sitte samalla kahtella sitä kirjanpäällystysmuovia. Kotiläksy no. 2 äitille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Katso, että ostat paksua laatua. Esikoisen kirjoja ensimmäisen kerran päällystäessä ihmettelin, että mihin on taito kadonnut, lisää kontaktimuovia ostaessa sitten huomasin, ettei se mihinkään ollut kadonnut, olin vaan ostanut sen ensimmäisen surkeaa laatua.Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:Pitää sitte samalla kahtella sitä kirjanpäällystysmuovia. Kotiläksy no. 2 äitille![]()