ruotsia osaavat nyt apua ja suomennosta ruoka ohjeesta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluan kokeilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluan kokeilla

Vieras
en osaa yhtään ruotsia harmikseni. ja nyt löysin mehevät ohjeen mutta se on ruotsiksi enkä ymmärrä mitään.

ainekset ovat

200g mörk blockchklad
100g kokosfett
2-4 droppar peppermyntsolja

eli jos nuo ruoka-aineet suomentaisitte

jonka jälkeen voisin vielä kirjoittaa ohjeen.
 
ja tässä ohje mä kun tätä siansaksaa kirjotan niin menee ikuisuus =)
ja jotku sanat on voitu väärin kirjoittaa eli ohje

bryt sönder blockchkladen och smält den i vattenbad (ca 60 aste merkki)
smält kokosfettet i en kastrull och låt det svlna.
rör ihop chklad och kokosfett. smaksätt med peppermyntsolja
häll smeten i ishhokladformarna och ställ dem svalt att stelna.

mites tuo tummasuklss eli käykö kilosuklaa? ja toi piparminttuöljy eli apteekista paljonko n. suurinpiirtein maksaa ja onko hyvä maku.
nää leivonnaiset on tässä kuvassa upeita ja siksi haluaisin tätä kokeilla.

ainut jota koko tekstistä tajuan on tuo och sanat
 
Paloittele suklaa ja sulata vesihauteessa, n. 60 astetta.
Sulata kookosrasva kattilassa ja anna jäähtyä.
Sekoita kookosrasva ja suklaa keskenään. Mausta piparminttuöljyllä ja kaada muotteihin ja laita kylmään jähmettymään. Varmaan niitä kiiltäviä pieniä muotteja???
 
Pilko suklaa ja sulata vesihauteessa.

sulata kookosrasva kattilassa ja anna jäähtyä.
sekoita suklaa ja rasva.
Mausta seos piparminttuöljyllä.

Jaa seos jääsuklaamuotteihin ja anna jäähtyä kylmässä/viileässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Pilko suklaa ja sulata vesihauteessa.

sulata kookosrasva kattilassa ja anna jäähtyä.
sekoita suklaa ja rasva.
Mausta seos piparminttuöljyllä.

Jaa seos jääsuklaamuotteihin ja anna jäähtyä kylmässä/viileässä.

oikein paljon kiitoksia.
pitää tänään viä koittaa kun pääsis eka kauppaan. ei tuo ny kovin vaikealta kuullostanut.
 

Yhteistyössä