S
säpäle harmaana
Vieras
Soitin ja sanoivat, että lapsella tulee olla yli 30-vuotias huoltaja tai ns. vastuuhenkilö. Eli emme kelvanneet silloin itse.
Jos oletti, että lapsi ei ole teidän?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Soitin ja sanoivat, että lapsella tulee olla yli 30-vuotias huoltaja tai ns. vastuuhenkilö. Eli emme kelvanneet silloin itse.
Tää on taas jotain ihan puppua..
Katylinalla on tullu nyt joku iso väärinymmärrys![]()
Mistä sellaisen saa....en oo yhtäkään nähny, ja lapsi on mulle kolmas :snotty:*Niin ja Anatolialle, mä uskoisin et jos Kela-kortti ei oo tullu, niin vois ottaa mukaan syntymätodistuksen?
Alle 30-vuotias ei voi ottaa vastuulleen alle 18-vuotiasta. Me ei siis voida mennä laivalle tytön kanssa, koska kumpikaan ei ole yli 30... Toisaalta myös alaikästen lasten määrä voi rajoittaa, olikohan se niin, että 1 yli 30-vuotias voi ottaa 3 alle 18-vuotiasta vastuulleen eli perheessä voisi olla 6 alle 18-vuotiasta lasta siis..
Juu, ei meiltäkään kukaan ole mitään kysellyt Tukholman risteilyllä. Ei tosin kyselty Liettua ja Latvian rajallakaan eikä Viron ja Latvian rajallakaan. Silti pidän aina reissussa mukana kaikkien passit, ettei sitten joudu vieraalla maalla selittelemään, jos tuleekin tarkastus.
No kun sä saat tulla kutsumattaki jos haluat, hani.Alkuperäinen kirjoittaja NaimaSiviä;26703885:Miksei mua oo kutsuttu??