ruskea vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mariina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mariina"

Vieras
Onko tää enää normaalia.
Mulle tehtiin 16.7 lääkkeellinen tyhjennys.
Vuoto alkoi samana päivänä. Seuraavalla viikolla todettiin kohtutulehdus, sain siihen kaksi antibiottikuuria. Sitten tuli papa-kokeen tulokset ja jouduin 5pv:n ajan laittamaan voidetta emättimeen.
Sain vielä hiivan, johon käytin 3-4pv voidetta.

17.7 laitoin NuvaRingin. Menkat alkoi muistaakseni 8.8 tai 9.8. Eli ajallaan renkaan takia.
Kestivät sen 4pv niinkuin normaalisti.

Nyt on menkkojen jälkeen (ja jo ennen niitäkin) ollut rusehtavaa vuotoa, tai oikeastaan se on ihan ruskeaa.
Välillä saattaa olla välissä päivä, että ei vuoda ja taas vuotaa.

Olen siis nyt vuotanut 6,5 viikkoa. Koska tämä loppuu?????

En ole käynyt jälkitarkastuksessa, koska unohdin ihan totaalisesti varata ajan, ja enää en kehtaa. Hcg:tä en ole myöskään käynyt mittauttamassa, sekin piti tehdä jo kuukausi sitten.
Kuitenkin silloin, kun kohtutulehduksen takia ultrasivat oli kohtu alkanut tyhjentymään hyvin.

Pitäiskö mun nyt vaan koittaa saada itteeni niskasta kii ja mennä lääkäriin tästä. Vai onko tää vuoto ihan normaalia.

Nyt lauantaina pitäisi ottaa rengas pois, mutta meinasin, että lykkään vaan uuden heti perään. En jaksa menkkavuotoa enää tähän samaan.

Mä en tajua tällasia jokka täälä miettii ja kiroaa epämääräsiä vuotojaan, koska eivät ole MUISTANEET käydä lääkärissä tai enää KEHTAA (!!!!) tehä asialle mitään.. en siis tajua en!! Jouduthan sä nyt kuitenki soittaan lekurille ja kertoon ton koko sun stoorin ja kai se on nolompaa sitte sanoa etten ole muistanu/kehannu ottaa aiemmin yhteyttä!! Ja kun kerran ite töpeksit noin ni älä ny herranjee oota et lekurikaan asiaa HETI hoitas!! jestas sentään

Yhteistyössä