rv 22 ja paino ei nouse.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Neuvolasta juuri kotiin ja kommentteja tuli enemmäkseen painosta. Nyt siis 22+2 ja painoa tullut 1kg aloituspanoon lisää. Kuulemma aivan liian vähän vaikka syön oikein ja säännöllisesti yms.. Muita samaa kommenttia saaneet?

Mulle sanottiin ihan samaa rv 24+3 lääkärineuvolassa. Minkäs minä sille voin, ettei paino nouse vaikka mä syön kuin porsas tällä hetkellä... Nyt menossa rv 32 ja paino on ehkä hätäseen noussut kilon aloituspainosta.

Mulla nyt onkin tuollanen vanhempi neuvolatäti ja vertasi edelliseen raskauteen jossa oli jo tullut 3 kg painoa tässä vaiheessa. Silloin 4 vuotta sitten olinkin alipainoinen alkuraskaudesta. Tiesinkin että tuskin harvinaista että paino ei nouse :)

Huh! Muitakin on. Mulla menossa rv.16 ja painoa ei ole tullut. Heti raskaaksi tultua laihduin 4kg. Nyt siis painan 60kg. Maanantaina neuvola ja mietinkin, että tuleekohan sanomista.

kai se riippuu myös lähtöpainostas... jos se on kovin matala ja neuvolan täti siks sano asiasta... itellä ylipainoa ni ovat vaan tyytyväisiä kun painoa on tullut lisää 3kg nyt rv 36+5...

Mulla lähtöpaino ylipainon puolella, rv 32+6 ja paino ekan ja tän päiväsen neuvolakäynnin välillä on -200g eli miinuksen puolella. Mulla on kyllä raskausdiabetes ja ruokavalio vaikuttaneet asiaan, vaikka herkuttelen kyllä välillä edelleen, mutta sillon ku herkuttelee niin ei tuu syötyä ruokaa niin paljon eli eihän se painoon vaikuta. Sf mitta kasvaa käyrillä ihan ok.

Yhteistyössä