Mulla 9+5 jos oikein laskin, olo on ällöttävä.. kahvi ei maistu ja väsyttää ja vähän väliä :x :x :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:17+4. Malttamaton rakenneultran odotus.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:17+4. Malttamaton rakenneultran odotus.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:17+4. Malttamaton rakenneultran odotus.![]()
Haluutko saada tietää kumpi siellä on?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:17+4. Malttamaton rakenneultran odotus.![]()
Mullakin olisi vielä 1vk ja 5 pv np-ultraan![]()
Mä olen muutes tuntenut jo liikkeitäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:17+4. Malttamaton rakenneultran odotus.![]()
Ei niitä vielä tunne. Ne on ilmavaivoja.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oisko rv37+3. Maha alkaa olemaan aika iso, mikäli peiliin on uskominen, ei tuo onneksi tiellä pahasti ole. Odotellaan vielä jonkin aikaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oisko rv37+3. Maha alkaa olemaan aika iso, mikäli peiliin on uskominen, ei tuo onneksi tiellä pahasti ole. Odotellaan vielä jonkin aikaa.![]()
mehän ollaan ihan samoilla viivoilla =)
mulla maha on valtava ja odotan jo synnytystä kovasti. Niin paljon turvotusta että sormet on puutuneina..ei kivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:17+4. Malttamaton rakenneultran odotus.![]()
Ei niitä vielä tunne. Ne on ilmavaivoja.![]()
![]()
No ei ole ja turha tulla kenenkään väittämään et ne ois ilmavaivoja..
Sen takia mä epäilen, et oonkin pidemmällä