Torstain rv-pino ja fiilikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
25 tasan. Selkään sattuu, jo nyt? Paheneeko tämä tästä vielä paljonkin? :o

No eiiiiiii :whistle: mitä nyt vähän vaan miulla kakkosen aikaan ihan lopussa meinas mennä kävelykyky kun lonkat oli niin kipeet kun se muksu paino ettei meinanna tulla mitään

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:

No eiiiiiii :whistle: mitä nyt vähän vaan miulla kakkosen aikaan ihan lopussa meinas mennä kävelykyky kun lonkat oli niin kipeet kun se muksu paino ettei meinanna tulla mitään

Mulla oli toi sama lonkkahomma aikoinaan. Ja olin jopa sen unohtanut jo vaikka lapsi vasta kaksi vuotias, mut yks päivä rupesin miettiin niin muistin kuin vaikeeta oli aamusin nousta ja olla liikkeessä kun lonkkiin sattui kamalasti...

Alkuperäinen kirjoittaja :

Mulla oli toi sama lonkkahomma aikoinaan. Ja olin jopa sen unohtanut jo vaikka lapsi vasta kaksi vuotias, mut yks päivä rupesin miettiin niin muistin kuin vaikeeta oli aamusin nousta ja olla liikkeessä kun lonkkiin sattui kamalasti...

Niinpä, selkä meni kans tosi huonoon jamaa, jouduin välillä konttaamaan rappuset yläkertaan, sängystä nousu kesti ja kesti joinakii aamuina meni melkein puol tuntia ennen kun pääs nousemaan sängystä

37+5 ja haluaisin todella jo oman vartaloni takaisin :kieh: Yöllä pitää nousta monta kertaa vessaan ja se nouseminen on yhtä tuskaa, selkää särkee. Illalla kun nousee sohvalta pitää kävellä ensimmäiset 10 metriä kyykyssä kun ei pysty suoristaa itseään. Ei kannattais istua tai maata, silloin ei ole mitään ongelmaa |O

32+3 vissiin...Fiilis ihan ok!Yöt on aika pahoja...vessassa ramppaus ja kivut... :/ Tuo luku näyttää jo ihan lupaavalta...epätoivo on iskenyt jo monesti kun aika ei vaan kulu!! :whistle: Noh joulu tulee varmasti nopeammin kun pitäisi!!Tsemppiä kaikille odotukseen!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja :

Niinpä, selkä meni kans tosi huonoon jamaa, jouduin välillä konttaamaan rappuset yläkertaan, sängystä nousu kesti ja kesti joinakii aamuina meni melkein puol tuntia ennen kun pääs nousemaan sängystä

Samoin mullakin, alaselkä oli ihan tohjona. Suoristaminen teki tiukkaa.

Äitiyslomalainen: :p Upea kroppa ja iiiihanat tissit!! VAU! Mies käveli mun selän takaa kun avasin sun kuvan isommaksi, vilkaisi sitä ja meinasi kävellä päin ovenkarmia :D Harmi että juuri ehti väistää, musta silmä olisi ollut ihan oikein sille!

Täällä rv 39+3, supistuksia otetaan vastaan ettei mene käynnistykseen joka on 4.11. ellei aikaisemmin synny. Perkele.

16+1 ja väsyttää niin maan pirusti. Energia ei riitä mihinkään ylimääräiseen.. :/

Joo ja siis mäkin kiinnitin huomiota tohon äitiyslomalaisen rintravarustukseen :) Melkeen isommat kun masu :D

14+2 ja olo on oikein mainio, mutta tänään on koskenut/kiristänyt ihan julmetusti alavatsaa :/ Pitää kävellä suunnilleen jalkoja nostelematta. Selkä myös kipeytyy helposti, niin kuin edellisissäkin raskauksissa alusta asti. Iskias-juttua. Tuota 1v:ta ei hirveesti tee mieli nostella, mutta pakkohan se on (noin tuhat kertaa päivässä...) Mutta juu, enpä vaihtais poiskaan =)

34+5 ja olo on... Noh, väsynyt, närästyää, supistelee, alapäätä vihloo, iskias vaivaa, lonkkia kolottaa, menkkajuilintaa löytyy... Mitähän vielä :laugh: Varmaan kaikki vaivat mitä on ... massua "polttelee" välillä...ja ekat harkkapupparit tuli toissapäivänä... Masuasukki on jo hiukan liikkeissä rauhoittunut.. Tässä tämä - ensi viikolla kaksi lääkäriä, toinen neuvolassa (siellä viimeinen lääkäri) ja sitten äitiyspolilla tarkistus ultra ja muut höpinät, kun on tuo rd-diagnoosi :|

Mä menen koittamaan kävelylenkkiä. Tarkoituksena olisi 7km.. Mutta saattaa jäädä lyhyempään jos ei vartalo anna myötä.Eilen lenkki jäi yhteen kilometriin kun oli niin pal. supistuksia :/

41+0, itkupotkuraivari... Odottavan aika on pitkä, viimeisen viikon ajan on tuntunut, että vuorokaudessa on tunteja ainakin 50, eikä ne matele millään eteenpäin...

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mä menen koittamaan kävelylenkkiä. Tarkoituksena olisi 7km.. Mutta saattaa jäädä lyhyempään jos ei vartalo anna myötä.Eilen lenkki jäi yhteen kilometriin kun oli niin pal. supistuksia :/
Varovasti, varovasti. Kyllä se pienikin lenkki tekee hyvää. :)

Yhteistyössä