Rv36 menossa ja olo todella ahdistava ja väsynyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen henkisesti ja fyysisesti aivan loppu, vaikka kaiken pitäisi kai olla hyvin. Mahakaan ei ole iso, mutta se painaa joka suuntaan ja olen ihan täynnä tätä mahaa ja ähkimistä (olen aika pieni kokoinen normaalisti). Vauvan potkut tuntuu todella epämiellyttäviltä, ilmeisesti hän ei ole oikein päin. Vielä pitäisi muutama viikko, jopa 1½kk (jos yli menee) jaksaa. En vaan käsitä mistä revin voimia. Pitäisiköhän käydä jossain psykologilla juttelemassa, jos vaikka olen masentunut? Aiemmissa raskauksissa ei ole koskaan tuntunut tältä. Anteeksi vuodatukseni.

Tuttu tunne.. En ole ikinä nauttinut raskausajoista, enkä ollut "elämäni kunnossa". Muistan hyvin miten tukala olo oli jo rv.36, kun nukuin huonosti, oli liitoskipuja, suonikohjuja, väsymystä..lista ihan loputon. Jotenkin vain päivä kerrallaan täytyy jaksaa sitä loppuraskautta, ja kannattaa käydä jossain juttelemassa olosta kjos alkaa tosiaan masentaa. Neuvolan kautta varmaan osataan auttaa. Mulla on kyllä sitten vaikeitten raskausaikojen jälkeen ollut helpot ja nopeat synnytykset, ja voi mikä helpotus kun se vauva on saatu mahasta ulos! Tsemppiä ja voimia sulle viimeisiin viikkoihin ja synnytykseen!

Yhteistyössä