Ryhmis vai pph?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Pph on parempi - ryhmäkoko pienempi, ruoka parempi, vähemmän melua, vähemmän nuhia... meillä on ryhmis varahoitopaikkana.

Tämä edellyyttää tietysti hyvää hoitajaa. Ryhmiksen etu on se, että on joku toinenkin aikuinen joka tietää mitä päivien aikana tapahtuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Pph on parempi - ryhmäkoko pienempi, ruoka parempi, vähemmän melua, vähemmän nuhia... meillä on ryhmis varahoitopaikkana.

Tämä edellyyttää tietysti hyvää hoitajaa. Ryhmiksen etu on se, että on joku toinenkin aikuinen joka tietää mitä päivien aikana tapahtuu.


Minä en tullut toimeen perhepäivähoitajani kanssa. Äitinikin myönsi, että tämä nainen tuntui suorastaan inhoavan minua, mutta muuallekaan minua ei saanut useaan vuoteen.

Aion silti käytännön syistä aikanaan etsiä perhepäivähoitajan lapselleni, jotta saisin hoitopaikan työskentelykaupungistamme, eikä hoitotunnit venyisi mahdottomiin.

 
Itse kun olen työskennellyt sekä pk:ssa, ryhmiksessä että pph:na, niin ei se mitään takaa, vaikka kuin ryhmiksessä ja pk:ssa on useita hoitajia, jos siellä sattuu olemaan joku voimakastahtoinen tyranni niin muut kyllä vaiennetaan. Ryhmiksessä kumminkin "vaan" 2-3 hoitajaa.

Eli molemmat paikat ihan hyviä, jos hyvät hoitajat. Ja suurin osa hoitopaikoista on hyviä.
 
meni 1v4kk pph:lle. Mulla ei ole mitään huonoa sanottavaa. Lapsi jää mielellään, on puhdas ja hyvin syönyt kun haetaan ja käytös kotona on ihan entisenlaista. Multa mahdollisimman pieni ryhmä ja sama tuttu hoitaja saa ehdottomasti suuren plussan kun kyse näin pienistä lapsista.
 

Yhteistyössä