Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No meillä on siis ollut ongelmamme, niin kuin on kaikissa suhteissa missä on pieniä lapsia. No nyt sitten mies päätti tästä erosta, mutta minä taas olen yrittänyt puhua ja selvittää, onko näitä ongelmia mahdollista ratkoa, periaatteessa on, kun ovat ihan normaaleja lapsiperheiden ongelmia. Olen sitä mieltä, että mies kun jättää nuo ongelmat ratkaisematta nyt, niin ne kyllä siirtyy siihen toiseen suhteeseen valitettavasti. Vaikka ero onkin tosi asia, niin asiat pitäisi ensin selvittää, ihan lasten takia.
Mies kuvittelee, että asioista ei tartte ollenkaan puhua ja tosta erosta se kavereilleen puhui, ennen kuin minä edes tiesin että ollaan varsinaisesti erottu.
Onneksi mulla on hyvät tukijoukot, niin selviän tästä kyllä, mutta tällä hetkellä oma pää on aika sekaisin johtuen ehkä näistä raskaushormoneista sun muista.
ja tän aloituksen pointti oli se, mitä tuossa ekassa viestissä kysyin. Itse toisena naisena en sekaantuisi mieheen, joka ei ole kunnolla eronnut ja asu yksin.
Hei, kaikella rakkaudella, sä oot kun strutsi, työnnät päätä pensaaseen. Et sä voi estää miestä eroamasta sillä että sanot ettei tästä voida erota ennen kun on puhuttu. Jos mies haluaa erota teidän ongelmien takia, et sä voi sanoa että ei tästä eroa tuu kun nää on tavallisia lapsiperheen ongelmia. Onko toinen nainen tavallinen lapsiperheen ongelma? EI OLE.
Ihan oikeasti toi on todella huolestuttavaa että sun suurin ongelma tässä on sen toisen naisen moraali. Hei, ihan sama vaikka se ois viiden valtakunnan suurin horo ja kamala ihminen kun on suhteessa sun miehen kanssa, mutta SUN MIEHES on suhteessa sen "horon" kanssa vapaasta tahdostaan, ja paskat nakkaa siitä miltä se susta tuntuu. Että kummankohan moraali se siinä heikompi on, sen sinkkunaisen vai muita pökkivän perheenisän?
Niistä asioista voi keskustella varsin mainiosti vaikka mies nukkuskin sohvalla tai omassa kämpässään. Niin, tai siis luonnollisesti sen "horon" kämpässä, koska haluaa ne kodinhoitopalvelut. Siksipä ei oo vielä kotoa lähtenyt, kun pikkurouvan saa suostumaan ihan mihin vaan kun erolla pelottelee.
Oikeastiko toi on sun mielestä parasta sun lastes kannalta?Mitäköhän lapset aattelee kun miehen kaverit joskus heidän kuullen puhuu iskän ja äiskän erosta?