S-etukortilla maksaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömppä

Vieras
Mulla on rinnakkaiskortti, jossa on maksuominaisuus (eikö tuo s-tili teksti kultaisella pohjalla sitä kortissa tarkoita?). Miten mä sillä maksan esim. Prisman kassalla tai kun ostan ABC:ltä automaatilta bensaa? Jos siihen tarvitaan joku pin-luku, niin mistä sen sitten saa?

Prisman kassalla maksat kuten pankkikortilla ja bensa-automaattiin tarttet pin-koodin, jonka saa s-ryhmän palvelupisteistä... Onko muuten enää tollasta s-tili korttia vai onko ne kaikki muuttuneet s-pankkikorteiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja hömppä:
Mulla on rinnakkaiskortti, jossa on maksuominaisuus (eikö tuo s-tili teksti kultaisella pohjalla sitä kortissa tarkoita?). Miten mä sillä maksan esim. Prisman kassalla tai kun ostan ABC:ltä automaatilta bensaa? Jos siihen tarvitaan joku pin-luku, niin mistä sen sitten saa?

Kenellä on se "oikea kortti" jos sulla on rinnakkaiskortti?

Mistä mä sen tunnusluvun tilaan? S-pankin tiskiltä, netin kautta vai mistä? ja onko se tunnusluku sitten sama sekä pääkortissa että rinnakkaiskortissa?

Me tilattiin se samalla kun ne kortit silloin ekalla kerralla,sellaisesta paikasta se varmaan onnistuu.Tunnusluvut on muistaakseni molemmilla omat..

http://www.s-kanava.fi/valtakunnallinen/asiakasomistajuus_artikkeli?aid=Asom_Setukortti_0000__s_ska_basicarticle2_01255.xml&nodeid=Asom_Setukortti_0000__s_ska_basicarticle2_01255.xml&exp=true

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Kenellä on se "oikea kortti" jos sulla on rinnakkaiskortti?

Mun miehellä on pääkortti.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Prisman kassalla maksat kuten pankkikortilla ja bensa-automaattiin tarttet pin-koodin, jonka saa s-ryhmän palvelupisteistä... Onko muuten enää tollasta s-tili korttia vai onko ne kaikki muuttuneet s-pankkikorteiksi?

Mulla ainakin on vielä ja on voimassa 04/10 asti.

Alkuperäinen kirjoittaja :
meillä ei mies voi maksaa omalla kortillaan kun se on se rinnakkaiskortti, minä vaan voin maksaa kun mulla se "oikea kortti"

Mutta, jos tuossa mun kortissa lukee s-tili, niin eikö siinä silloin ole maksuominaisuus?

Alkuperäinen kirjoittaja :
meillä ei mies voi maksaa omalla kortillaan kun se on se rinnakkaiskortti, minä vaan voin maksaa kun mulla se "oikea kortti"

Se riippuu ihan siitä,että kuinka laajat oikeudet rinnakkaiskorttiin on annettu.Mulla on rinnakkaiskortti ja samaa pystyn tekemään kuin mieskin.

Yhteistyössä