S-etukortista? Voisko joku vääntää mulle rautalangasta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harkitseva

Vieras
Niin miten se nyt toimii? Mihin ne bonukset menee? Johonkin s-pankki tilille vai? Miten ne saa sieltä pois, ja mistä mä näen paljon sinne on kertynyt sitä bonusta? Ja jos joku vielä osais noin suuntaa antavasti kertoa paljon sitä bonusta kertyy esim. 500 euron kuukausi ostoilla?

sä saat ne sieltä tililtä nostamalla rahaa tililtä kaupan kassalta tai maksamalla sun ostokset sielät tilikortilta. Joka kk tulee bonuslaskelma kotiin, siitä näet paljonko on kertynyt(ja mistä paikoista).

sä saat ne pois, jos sulla on tilikortti, maksamalla esim ostoksia sil tilikortilla...
sä saat s-pankki netti tunnukset josta voi netistä siirtää ne rahat vaikka omalle tilille...

Alkuperäinen kirjoittaja harkitseva:
Niin miten se nyt toimii? Mihin ne bonukset menee? Johonkin s-pankki tilille vai? Miten ne saa sieltä pois, ja mistä mä näen paljon sinne on kertynyt sitä bonusta? Ja jos joku vielä osais noin suuntaa antavasti kertoa paljon sitä bonusta kertyy esim. 500 euron kuukausi ostoilla?

sulle aukeaa automaattisesti s-pankkiin tili johonka kuukausibonukset menevät. voit nostaa niitä kassalta/prismojen s-pankista. Mulla on maksukortti s-tilille ja myöskin pankkitunnukset.

ootko mistäpäin? kun on kahta eri bonustaulukkoa niin osaa paremmin sanoa.

mut sellanen parisenkymppiä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täällä ei ole prismaa, lähin lahdessa 30 km päässä, mutta ihan s-marketin kassaltakin voi nostaa? Tai no ehkä järkevintä olis ottaa sitten ne pankkitunnukset.

ota ihmeessä tunnukset. mutta toki voit nostaa myös s-marketista!

Yhteistyössä