Saako pettää jos kotona ei saa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaipuu

Vieras
Tilanne on tämä: olen ollut mieheni kanssa yhdessä 10v ja naimisissa 5v. Meillä on ollut tosi pitkään jo seksiä harvakseltaan ja valehtelematta viimeisen puolen vuoden aikana seksiä ollut 1 kerran!! Mies ei tee koskaan aloitetta.
Nyt itselläni on orastava suhde naapurin sinkkumiehen kanssa. Sänkyyn ei olla vielä menty, mutta suudeltu kiihkeästi yms. En kertakaikkiaan voi hillitä itseäni. Pitäisikö?
p.s miehellä oli suhde työkaveriinsa muutama vuosi sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miksi ottaa ero kun muuten suhde on ihan siedettävä?! Pitäisikö erota vaan sen takia? lasten perhe rikkoontuisi vain sen takia kun äitee ei saa kyrpää??

No mitäs jos vaikka keskustelisitte puutostilastasi miehesi kanssa?

miksi ottaa ero kun muuten suhde on ihan siedettävä?! Pitäisikö erota vaan sen takia? lasten perhe rikkoontuisi vain sen takia kun äitee ei saa kyrpää??

Kai siihen seksittömyyteen joku syykin on? Miusta kun parisuhteeseen kuuluu seksi.

No, sitten ei kai auta kuin olla ilman, tai roudata oma mies johonkin pariterapiaan. Sitten, kun jäät kiinni suhteesta, siitä seuraa riita - ja todennäköisesti se erokin.

Taidatte olla kavereita, ette rakastunut aviopari. Kyllä lapsetkin sen huomaa kun vanhenevat. Lasten takia ei kannata olla.Jos muuten pitää naapurin miehen perään kuolata, on joku pielessä. Kyllä avioliittoon seksikin kuuluu;)

no sit kannattaa kertoa ukolle mikä mättää ja tehä jonkinlainen diili. :whistle: osaako ihmiset ajatella ite ollenkaan? :laugh:

ollaan käyty jo terapiassakin. puhuttu on. No enivei, ihan sama mitä mieltä olette,mä annan palaa, enkä kadu pätkääkään!

Siinäpähän teet. Mitäs täällä kyselet jos kerran olet jo päättänyt mitä teet....

Siedettävä? Jos suhde ei oo sun mielestä muuta kuin siedettävä, niin kannattaako sitä jatkaa? Me ollaan oltu miehen kanssa 10v yhdessä ja välillä on ollut pitkiä seksittömiä kausia, johtuen mun haluttomuudesta raskausaikoina, silti meidän suhde on muutakin kuin "ihan siedettävä".

Mulla vähän samatilanne aapeen kanssa, yhdessä oltu kohta 6vuotta ja yksi yhteinen lapsi .
Seksiä ei nyt kohta vuoteen, muuten meillä menee hyvin.
Mies ei tee aloitetta, enkä minäkään... Ei siis kumpikaan.

Olen kyllä vihjannut että tulisiko meille kolmas lapsi - mulla ennestään yksi - ja kysyinkin mieletä josko myyn kirppiksellä kuopuksen kamoja niin mies siihen että : älä nyt vielä niitä hukkaa....

Olen kyllä jo laittanut seuranhaku ilmoituksen ja saanut vastauksia , nähtäväksi jää tapaanko toisia miehiä ja jos tapaan niin mihin se johtaa, sillä en vaan ja voin enään hillitä vaan riittää kun saan jostain panoseuraa niin sekin on jo jotain kun ei mitään.........

Hyvä pointti.

Ehkäpä asian voisi ajatella niin että jos toinen osapuoli ei pysty täyttämään niitä asioita mitä kaikki voivat normaalilla järjellä vaatia parisuhteessa, asioita mitkä kuuluvat olennaisena osana parisuhteeseen, niin sellainen ihmisen on katsottava antaneen hiljaisen hyväksynnän toiselle osapuolelle jotta hän voi etsiä sitä asiaa parisuhteen ulkopuolelta.

Mikä on väärin on se että ihmistä riiputetaan, sanotaan ikäänkuin että tässä parisuhteessa et saa sitä mikä sinulle kuuluu, mutta et voi saada sitä muualtakaan.

Missään vaiheessa ei tietenkään ääneen sanota mitään, vaan annetaan toisen riutua hiljaisuudessa.

Tämän kaltainen välinpitämättömyys toista ihmistä ja hänen tunteita kohtaan on henkistä, ja kenties jopa fyysistä, väkivaltaa pahimmillaan.

Ap: voit olettaa että isoin osa täällä kommentoijista on naisia ja stereotypiahan on se että mies riutuu puutteessa ja naisella on Jumalan suoma oikeus jättää se huomiotta. Joten voit olettaa että monet näistä kommenteista mitä näet täällä ovat vain alitajuntainen tapa pitää yllä ja pönkittää naisen seksuaalista valta-asemaa mieheen nähden.

Siskot eivät voi antaa sinulle lupaa etsiä tunteillesi vastakaikua suhteen ulkopuolelta (ja näin olla särkemättä perhettä ) koska se vie pohjan heidän asemaltaan. Ja siltä asenteelta että miehen pitää hiljaa hyväksyä että on jopa parin kuukauden mittaisia kuivia kausia ja siitä ei saa edes suuttua, se on normaalia.

Mieluummin siis särjetään perhe kuin kyseenalaistetaan jo saavutettu seksuaalinen valta-asema mieheen nähden.

Sinä olet lähinnä collateral damage, sivullinen tappio, hyväksyttävä menetys tässä sodassa.

Yhteistyössä