S
sähköposti
Vieras
Mitä mieltä olette, saako puoliso lukea toisen sähköpostit? Itse olen ehdottomasti sitä mieltä että ne ovat yksityisiä, eikä mieheni saisi lukea minun postejani enkä mä hänen. Hänen mielestään taas meillä ei pitäisi olla mitään salaisuuksia ja minun pitäisi esim. jättää sähköpostini auki kotikoneelle. Loggaan itseni aina ulos sähköpostistani, ja hän pitää tätä loukkauksena että en luota häneen.
Hän on ainakin kerran lukenut sähköpostejani kun unohdin postilaatikon auki kotikoneelle. Sen takia en halua sitä jättää auki. En mä kenenkään kaverinkaan luona jätä sähköposteja auki. Ehkä se on vainoharhaisuutta mutta mä en halua jättää niitä kenenkään muun luettavaksi.
Eihän siellä mitään salaisuuksia oikeasti ole, mutta ne on kuitenkin minun ja viestin toisen osapuolen henkilökohtaisia keskusteluja, eikä kuulu miehelleni.
Mieheni siis on eri mieltä.
Mitä mieltä te olette? Kaipaisin kovasti neuvoja...
Hän on ainakin kerran lukenut sähköpostejani kun unohdin postilaatikon auki kotikoneelle. Sen takia en halua sitä jättää auki. En mä kenenkään kaverinkaan luona jätä sähköposteja auki. Ehkä se on vainoharhaisuutta mutta mä en halua jättää niitä kenenkään muun luettavaksi.
Eihän siellä mitään salaisuuksia oikeasti ole, mutta ne on kuitenkin minun ja viestin toisen osapuolen henkilökohtaisia keskusteluja, eikä kuulu miehelleni.
Mieheni siis on eri mieltä.
Mitä mieltä te olette? Kaipaisin kovasti neuvoja...