Ja onko mahdollisesti jotain muuta, mitä soskun asiakkaalla ei saisi olla? Ja perustelkaa vastauksenne, kiitos. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Joku 10v sitten tarvin hetken toimeentulotukea ja silloin sanottii että auto ynnä kaikki muu mikä voidaan katsoa rahanarvoiseksi omaisuudeksi piti myydä pois :/ sossutäti oli sitä mieltä että kaksi koiraa oli myös turja menoerä ja että ne olis pitäny lopettaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Joku 10v sitten tarvin hetken toimeentulotukea ja silloin sanottii että auto ynnä kaikki muu mikä voidaan katsoa rahanarvoiseksi omaisuudeksi piti myydä pois :/ sossutäti oli sitä mieltä että kaksi koiraa oli myös turja menoerä ja että ne olis pitäny lopettaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep :Alkuperäinen kirjoittaja mie:Joku 10v sitten tarvin hetken toimeentulotukea ja silloin sanottii että auto ynnä kaikki muu mikä voidaan katsoa rahanarvoiseksi omaisuudeksi piti myydä pois :/ sossutäti oli sitä mieltä että kaksi koiraa oli myös turja menoerä ja että ne olis pitäny lopettaa :/
Miten sossutäti tiesi, että teillä on koiria?
Sossussa eikä työkkärissä kannata liiemmin kertoa eläimistä. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun asiakkaat ovat saaneet toimistoilta kirjeen perässä, jossa vaadittiin kasvatustoiminnasta selitystä. Hienoa, että sossun/työkkärin mielestä kaksi samaa sukupuolta olevat eläimet voivat lisääntyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Saa olla, mutta mulla ei soskun asiakkaana ollut varaa auton ylläpitoon, joten mulla ei ollut.
Kun kuussa jää asumismenojen jälkeen käteen 580? (taloudessa 1+1 ja tuo oli se summa mikä noin 3 vuotta sitten käteen sossun asiakkaalle jäi) josta maksetaan ruoat, vaatteet, rakennetaan koko koti kattilasta kattolamppuun, niin kyllä mun mielestä on aika ihme jos kykenee autoa ylläpitämään.
Toki jos on jo koti rakennettu, niin ehkä onnistuu, mutta varmaan aika tiukkaa tekee silti.
Meillä pelkät verot ja vakuutukset kun tekee jo 1400? vuodessa, eli noin 120? kuussa...ja tuohon bensat ja huollot (renkaat yms) päälle...ei ois mulla ollut varaa aikoinaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Jos sulla ei ole vara edes 35e suksiin ni millä meinasit maksaa likennevakuudet yms niitä ei sossu maksa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras4:jos ei ole varaa elättää itse itseään niin silloin ei ole kyllä varaa pitää autoakaan!!