Ei sita voi ymmartaa noitten 16 aivoituksia. Ei sitten millaan. Ehka vika on kasvatuksessa sitten - mene ja tieda. 16v poika meilla on saanut autokoulun loppuun tana kesana kohta jo puoltoista kuukautta sitten. Inssi ajo pitais varata jotta saisi sen ajokortin. MINA en sita varaa - olen sita mielta etta se on pojan omalla vastuulla se asian hoitaminen. Mina olen jo tarjonnut, ja maksanut autokoulun, etta vahan jotain itse yrittamistakin pitais tassa homma olla. Mutta kun ei vaan,,, ja koulukin alkaa kohta ja pitais sinne kouluun jotenkin paasta. Mina en enaa kuskina halua olla.
Sama homma auton kanssa - samoin kun isolla veljellaan, vaatimuksena on ollut etta kun saa tietyn keskiarvon todistukseen (meilla niita tulee aika useasti lukuvuoden aikana) me ostamme hanelle auton. Mutta kun ei, niin ei. Ei ilmeisesti ole porkkanaa tarpeeksi.
Tulos on nyt sitten se etta pojalla ei ole ajokorttia eika autoa ja kaikki on hanen omasta viitseliaisyydestaan kiinni. Ottaa niin paahan kun seurauksena on se etta minun pitaa hanta edelleen suhailla paikasta toiseen; kouluun, harkkoihin, koulusta kotiin, harkoista kotiin. Taidan ryhtya lakkoon - hoitakoon itse kuljetuksensa, saamari.
Vai mika tassa on mennyt pieleen? Miksi ei poika tee mitaan koko homman eteen?
Sama homma auton kanssa - samoin kun isolla veljellaan, vaatimuksena on ollut etta kun saa tietyn keskiarvon todistukseen (meilla niita tulee aika useasti lukuvuoden aikana) me ostamme hanelle auton. Mutta kun ei, niin ei. Ei ilmeisesti ole porkkanaa tarpeeksi.
Tulos on nyt sitten se etta pojalla ei ole ajokorttia eika autoa ja kaikki on hanen omasta viitseliaisyydestaan kiinni. Ottaa niin paahan kun seurauksena on se etta minun pitaa hanta edelleen suhailla paikasta toiseen; kouluun, harkkoihin, koulusta kotiin, harkoista kotiin. Taidan ryhtya lakkoon - hoitakoon itse kuljetuksensa, saamari.
Vai mika tassa on mennyt pieleen? Miksi ei poika tee mitaan koko homman eteen?