Saan varmaan aika tylyä kommenttia, mutta yrittäkää olla kilttejä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Nina";23548411]Itsekin siis ihmettelin, mutta kommenteista päätellen olette. Ei kuitenkaan syytä olla. Ei luultavasti ole teidän mies. Komea on.[/QUOTE]

Itse olet puolustuskannalla kokoajan. Jos laitat kyssärin, niin kestä! Se vaan totuus kolahtaa. Sillä ei ole mitään tekemistä katkeruuden kanssa ja sä sen tiedät itsekkin. Jos kaikki ei hyväksy tollasta aviorikosta, se ei ole katkeruutta.

Kummastelen itsekki, että mitä tosta saa, ja mitä jää lopulta jäljelle?

[QUOTE="PuPu";23548414]Etkö sanonut että siinä 30 tienoilla oot, mä oon vähän päälle 20v :) Nojaa, rupsahtaneempi ku minä varmaan kuitenkin :D Ikää tulee niin vanhenee tiätkö kasvoista ja muualta, vaikka oiskin hyvät geenit :)[/QUOTE]

Voih, ootpas sä pinnallinen. Mua ei haittaa kuule lainkaan vanheneminen, yritä säkin hyväksyä se. Nimittäin kyllä säkin vanhenet. Tuntuu itsestä että vain paranen, harmi et sulla toistepäin. Näkisit miten kaunis äitini on, vaikka ikää onkin. Kaikki ei vaan pysty siihen :D

Tiedoksi sulle, että nuori ja kaunis eivät ole synonyymejä. Ja miten tämä asia edes liittyy mihinkään? Ihme harakka olet.

[QUOTE="Nina";23548417]Miksi ja millä tavalla säälittävää? Ei varmasti tule hyvin päättymään, varmasti joku tulee pettymään.[/QUOTE]

Millä tavalla säälittävää? Susta ei siis ole mitään väärää mennä häröilemään varatun kanssa? Jos jokin asia ei kestä päivänvaloa, onko siinä silloin jotain väärää?

Luotatko tollaseen mieheen? Jos alkaisittekin seurustelemaan, voisitko luottaa petturiin? Miksi se olisi sulle uskollinen?

valitettavasti mulle tulee mieleen jotkut hömppäromaanit jossa mies on muka rakastunut "leikkikalunaiseensa". Vannoo tälle rakkauttaan, ja puhuu kuinka vaimonsa kanssa on niin vähän seksiä ja muutenkin mennyt huonosti tämän kanssa. Lupaa jättää vaimonsa, useamman kerran, mutta ei kuitenkaan saa tehtyä sitä. Ostelee tyttöystävälle lahjoja ja vannoo rakkauttaan...Jossain vaiheessa tyttöystävä palaa takaisin maan pinnalle ja pettyy, kun mies päättääkin jatkaa vaimonsa kanssa...Kliseinen juttu, anteeksi.

[QUOTE="pöpi";23548452]ihana mies sulla, ei varmaan tule sinua pettämään ... taidat olla vaan jonkun pervon (pedofiilin9 uhri joka aivopesee sinua ja lahjoo. HYI YÖK!!!!!!![/QUOTE]

No hyi yäk mitkä ajatukset sulla. Sairas? Mä olen reilusti ylittänyt täysi-ikäisyyden, haloo!?

[QUOTE="Nina";23548449]Voih, ootpas sä pinnallinen. Mua ei haittaa kuule lainkaan vanheneminen, yritä säkin hyväksyä se. Nimittäin kyllä säkin vanhenet. Tuntuu itsestä että vain paranen, harmi et sulla toistepäin. Näkisit miten kaunis äitini on, vaikka ikää onkin. Kaikki ei vaan pysty siihen :D

Tiedoksi sulle, että nuori ja kaunis eivät ole synonyymejä. Ja miten tämä asia edes liittyy mihinkään? Ihme harakka olet.[/QUOTE]

Et sisäisesti voi ainakaan hirveän nätti olla

valitettavasti mulle tulee mieleen jotkut hömppäromaanit jossa mies on muka rakastunut "leikkikalunaiseensa". Vannoo tälle rakkauttaan, ja puhuu kuinka vaimonsa kanssa on niin vähän seksiä ja muutenkin mennyt huonosti tämän kanssa. Lupaa jättää vaimonsa, useamman kerran, mutta ei kuitenkaan saa tehtyä sitä. Ostelee tyttöystävälle lahjoja ja vannoo rakkauttaan...Jossain vaiheessa tyttöystävä palaa takaisin maan pinnalle ja pettyy, kun mies päättääkin jatkaa vaimonsa kanssa...Kliseinen juttu, anteeksi.

Kliseinen ja niiiin monesti nähty

[QUOTE="vieras";23548453]Millä tavalla säälittävää? Susta ei siis ole mitään väärää mennä häröilemään varatun kanssa? Jos jokin asia ei kestä päivänvaloa, onko siinä silloin jotain väärää?

Luotatko tollaseen mieheen? Jos alkaisittekin seurustelemaan, voisitko luottaa petturiin? Miksi se olisi sulle uskollinen?[/QUOTE]

Luotan häneen kyllä.

[QUOTE="Nina";23548458]No hyi yäk mitkä ajatukset sulla. Sairas? Mä olen reilusti ylittänyt täysi-ikäisyyden, haloo!?[/QUOTE]

tekstiesi perusteella ikää on 14-15v

[QUOTE="Nina";23548458]No hyi yäk mitkä ajatukset sulla. Sairas? Mä olen reilusti ylittänyt täysi-ikäisyyden, haloo!?[/QUOTE]

Ei kyllä siltä vaikuta :)

Luulisi sinunkin arvostavan itseäsi enemmän, mutta toiselta näyttää. Luulenpa, että sinä olet se, joka jää näppejänsä nuolemaan tai keksii pamahtaa paksuksi, kun mies on jättämässä leikkikalunsa...

Ei kyllä siltä vaikuta :)

Luulisi sinunkin arvostavan itseäsi enemmän, mutta toiselta näyttää. Luulenpa, että sinä olet se, joka jää näppejänsä nuolemaan tai keksii pamahtaa paksuksi, kun mies on jättämässä leikkikalunsa...

En todellakaan aio pamahtaa paksuksi. En edes halua, ja on ehkäisy mitä tulen käyttämään pitkääään. Kyllä te luulla osaatte, sen te osaatte juu.

Siis miettikää itse mitä paskaa suollatte ulos. Haukutte häntä pervoks ja pedofiiliksi. Arvostelette jo ulkonäköäni, vaikkette ole nähnyt minua. Ja muutenkin kaikkea. Ja sitten minä olen lapsellinen ja tyhmä. Te olette.

Niin, enpä enää luule, vaan tiedän ettet osaa arvostaa itseäsi tuon enempää. Korjasit asian.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa :)

Sinunlaisiasi naisia on nähty niin moneksi, että kyllähän tuon lopputuloksen tietää melkeinpä varmasti.

[QUOTE="Nina";23548486]En todellakaan aio pamahtaa paksuksi. En edes halua, ja on ehkäisy mitä tulen käyttämään pitkääään. Kyllä te luulla osaatte, sen te osaatte juu.[/QUOTE]

No eipä toi kuvio sullekkaan taida selvä olla. Mua ärsyttää tollasessa kuviossa se mies, joka luulee olevansa maailman napa kun saa pyörittää kahta naista

[QUOTE="vieras";23548497]No eipä toi kuvio sullekkaan taida selvä olla. Mua ärsyttää tollasessa kuviossa se mies, joka luulee olevansa maailman napa kun saa pyörittää kahta naista[/QUOTE]

Minusta se ei ole sinänsä miehen vika, jos hän osaa pyörittää kahta naista. Nainen, joka ei kunnioita itseään, jää sellaiseen tilanteeseen.

Niin, enpä enää luule, vaan tiedän ettet osaa arvostaa itseäsi tuon enempää. Korjasit asian.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa :)

Sinunlaisiasi naisia on nähty niin moneksi, että kyllähän tuon lopputuloksen tietää melkeinpä varmasti.

Hullaantuminen kun miehellä laantuu, alkaa katuminen ka perääntyminen. Sitten ap odottelee niitä puheluita jotka harvenevat ja tekstarilla mies ehkä lopettaa suhteen, jos sillä jänishousulla on edes siihen munaa

Itse en haluaisi olla kenenkään toinen nainen. Koska tavallaan mies pettää minua silloin koko ajan.

Minua ei haittaa vaikka oletkin suhteessa varattuun mieheen, eihän se minulta ole pois ja oma mieheni ei minua pettäisi.

Oliko miehellä lapsia? Toivottavasti tämä päättyy onnellisesti, ainakin varmaan jollekin..

[QUOTE="Nina";23548182]Miten se mulla sitten leikkii? Näin kerran sen silmissä kyyneleet kun puhu siitä miten kaikki on niin vaikeaa. Tarkoitti meidän tilannetta. Että eiköhän ihan aitoja tunteita ole.[/QUOTE]

Mut jos se rakastaisi sua yli kaiken niin silloin se voisi "jättää kaiken muun".

Yhteistyössä