Saanko purkaa vitutuksen tänne?!?!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmailen tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmailen tänään

Vieras
Tässäpä teille listaa ja joo tänään on huono päivä ja itsesääli oikeen nostaa päätään....

*Miksi mies saa nollata päänsä monta kertaa koska on rankkaa töissä? ja epäilemättä taas juhannuksena uudelleen koska on rankka tämäkin viikko ja arvatkaa kuka hoitaa lapsia?!?!?!?

*Olen viimeisilläni raskaana ja pyydetään hoitamaan toisten pieniä et päästään ryyppäämään

*Kukaan ei kuitenkaan tarjoudu ottamaan mun lapsia hoitoon että saisin hetken rauhan itse (no joutaahan sitä sairaalassa sitte)

*Miehen kanssa oltu kahdestaan viimeksi joskus viime vuonna

*Vanhempiani ei kiinnosta hoitaa minun lapsiani (veljeni kylläkin)

*Kohta musta tulee taas täys vihannes koska saan pienen vauvan ja kärsin unettomuudesta ja muiden aikuisten seuran puutteesta (joo mulla ei oo kotona olevia kavereita kaikki muut on töissä )

*Lapset on taas tapellu koko päivän ollaan sitte sisällä tai ulkona

*Mulla on taas vaihteeksi rahat loppu

*Asutaan aivan liian pienessä asunnossa enkä saa isompaa koska täytyy muutenkin kituuttaa rahojen kanssa miehen ylityperien ostosten/lainojen maksujen kanssa

*Taitaa olla niin et se paviaani ei edes pidä kesälomaa kun on niin paljon töitä mitä täytyy tehdä

*Se pitää mua pelkkänä lapsenvahtinaan taas kerran ja mä TYHMÄ annan

Kiitos ja kumarrus jo helpotti ja näköjään se mies nyt ottaa eniten päähän taas vaihteeks kun listaa lukee oliskohan perhepalaverin paikka....

Eipä ihme jos v....aa. Sinua käytetään selvästi hyväksi ja se on vielä törkeämpää koska olet raskaana viimeisilläsi ! Sinuahan tässä pitäisi hoivata ja tukea, ei sinun muita. Onpa osallesi tullut inhottavaa porukkaa. Keskenkasvuisia näköjään, jotka eivät ymmärrä muun kuin oman hauskuuden päälle. Älä suostu kaikkeen, ajattele itsesi ja lastesi parasta ja jaksamista. Ikävä etteivät vanhempasi edes auta, sellaista sattuu, tiedän kokemuksesta... No, sitä ei auta jäädä suremaan vaan kysypä sinä niiltä jotka ovat pieniään sulle lykkäämässä että ottakaahan te nämä meidän pienet että saan levätä juhannuksen ja valmistautua synnytykseen...

Kuumimmat

Yhteistyössä