saiisko teidän lapset huudella parvekkelta ihmisille haukkumisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellalettas

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
5 623
0
36
Meidän talossa eräässä perheessä tyttöporukka huusi minulle, mähömoosesta ja muuta haukkumajuttua. Haukkuivat myös lapsiani.

Minä olen opettanut lapsilleni että parvekkeelta ja ikkunasta ei muille huudella.

tässä perheessä oli äiti kotona, ja sanoi vain että lapset leikivät sellaista leikkiä. Ei sellaista leikkiä olekan jossa haukkua toista saa.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jos äiti ei puutu tuohon niin silloin takana on joku syy

perheensä hemmoteltu kakara, ja tähän haukkumiseen osallistuivat kaikki tytön synttärivieraat, eli naapurin lapsia ,noin 7. kaikki tyttöjä iältään 7-12v. muidenkin tytöjen äidit puolustelivat omiaan.

Meidän lapset saa huutaa ikkunasta/terassilta moi kavereille tai naapurin koirille :D mutta auta armias jos kuulisin heidän nimittelevän, kiroilevan tai lällättävän jollekulle... |O

Ikäviä lapsia ne sun kohdalle osuneet, ja niiden äidilläkään ei taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:
voi,hitto mitä pentuja ja perse akka. :o meillä ei saa huutaa mitään.varsinkaan ketään haukkua.

Meilläkään ei periaatteessa sais huutaa mitään, mut aina se käy jotain sielä kiekasemassa...

saa meillä parvekkeelta puhua esim kavereille, puhunhan minäkin,mutta ei kelekäään mitään rumaa hudella. Meillä parveke on maan tasalla

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Meidän lapset saa huutaa ikkunasta/terassilta moi kavereille tai naapurin koirille :D mutta auta armias jos kuulisin heidän nimittelevän, kiroilevan tai lällättävän jollekulle... |O

Ikäviä lapsia ne sun kohdalle osuneet, ja niiden äidilläkään ei taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa.

no en epäile että outoja naapureita olis. onhan ne jokainen juoppo tai narkkari

Meidän partsilta tartte kenenkää huudella mihinkään. Eikä varsinkaan haukkua ja mollata muita.

Omasta lapsuudesta muistan yhen tapauksen. Se tyttö jos ei päässyt muiden leikkeihin mukaan (oli kiusanhenki) niin se meni kotiin ja sitten ikkunasta huuteli kaikkea hävytöntä muille lapsille ja myös vanhemmille. Eikä sen vanhemmat sanoneet mitään. Ne vain useesti tuli meidän muiden vanhemmille valittamaan kuinka hänen lastaan kiusataan ja syrjitään.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

no en epäile että outoja naapureita olis. onhan ne jokainen juoppo tai narkkari

Ai juu :D. No eipä sellaisilta voi edes odottaa että ne viitsisi opettaa lapsilleen tapoja :xmas:

Kyllä veisin pentuni niskavilloista pyytämään ko. ihmisiltä anteeksi, jos saisin tietää, että ois huudellut.
terv. itse vesipommeilla ja rokkaputkella ohikulkijoita parvekkeella tulittanut, kun äiti oli töissä..

Yhteistyössä