Säilytätkö muistoja exästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Säilytätkö tavaroita yms juttuja jotka olet saanut exältäsi? Tai jotka littyvät exään? Oletko saanut seksiasuja? Säilytätkö niitä vielä? Miksi?

Itse heitin kaiken pois. Viimeisimmät silloin kun tapasin nykyisen mieheni. Kuvatkin poltin uudestaan valikoiden (exästä otetut kuvat pois ). Mun exä oli niin ärsyttävä äijä, että en halua kyllä siitä mitään muistoja. En halua, että lapseni joskus edes näkee millainen mies hän oli, enkä todellaakn itse niitä muistoja kaipaa, miksi siis säilyttäisin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Säilytätkö tavaroita yms juttuja jotka olet saanut exältäsi? Tai jotka littyvät exään? Oletko saanut seksiasuja? Säilytätkö niitä vielä? Miksi?

Itse heitin kaiken pois. Viimeisimmät silloin kun tapasin nykyisen mieheni. Kuvatkin poltin uudestaan valikoiden (exästä otetut kuvat pois ). Mun exä oli niin ärsyttävä äijä, että en halua kyllä siitä mitään muistoja. En halua, että lapseni joskus edes näkee millainen mies hän oli, enkä todellaakn itse niitä muistoja kaipaa, miksi siis säilyttäisin?

Siis lapsi on nykyisen miehen kanssa, ei exän.

no mitään seksiasuja en ole kelltään saanut! 1 ja 3 poikaystävältä pehmolelut ja ne ovat poitsun leikeissä, ei minulla heitä vastaan mitään ole(hyviä miehiä). lapsen isä sen sijaan on ihan toista maata mutta lapsen takia olen säilyttänyt kuvat isistää ja äidistä yhdessä.

Exän kanssa lapsia niin eipä niitä muistoja voi pyyhkiä pois,eikä ole ollut tarve hävittää valokuviakaan.Korut joita saanut exältä,kihlasormus mukaanlukien,olen antanut tyttärelleni.Vaikka yhteiselämämme loppui pettämiseen niin anteeksi antanut ja kumpikin nykyisin onnellisia omilla tahoillamme.

No en todellakaan ole hävittänyt exästä muistuttavia juttuja.Ihan lapsellista puuhaa tehdä niin. Mulla on jokaiseen exääni todella hyvät välit ja mieheni ei tosiaan ole niin mustasukkainen että pyytäisi mua repimään esim.exäni kuvat.Jos pyytäisi niin saattaisin jopa vaikka nakata pihalle..jos ei pätevää syytä kerro =)

en säilytä muistoja. yhden yöasun olen säästänyt, mutta se ei minua exästä muistuta. sain sen kyllä häneltä, mutta en pitänyt sitä silloin kertaakaan.. niin ja onhan mulla toi esikoinen "muistona" :xmas:

kyllä on kaikki tallessa. Ex on hävittäny kaikki muistot musta. Mut mulla on kyllä kaikki kuvat albumissa ja peitto, vaatetta ym tallessa ja käytössä. Vierastin päiväpeittoa ottaa käyttöön nykyisen kanssa, mutta mies sanoi, että kyllä sen käyttöön voi ottaa, ei häntä haittaa.
Miehellä on myös tallessa exänsä kuvia ym...mä itseasiassa olin se joka keräsi miehen exän vaatteet ja kaikki muut tavarat jätesäkkiin. Miehellä on tallessa hää onnittelu kortti/kortteja exänsä ajalta, itse haluaisin ne hävitettävän, mutta en uskalla hävittää omine lupineni..

En ole hävittänyt mitään.
(En mä kyllä mitään seksiasuja siltä saanutkaan)

Me ollaan exän kanssa ihan hyvissä väleissä, myös mieheni on. Vaikkei meillä ole yhteisiä lapsiakaan.
Se on osa elettyä elämää, enkä halua pyyhkiä elämästäni pois viiden vuoden jaksoa siksi, että olen elänyt sen jonkun muun kuin nykyisen mieheni kanssa.
Toivon, että voin siitäkin osasta elämääni jättää lapsille valokuvakansiot katsottaviksi aikanaan.

Enkä sietäisi miestä, jolla olisi ongelma siitä, mitä tein ennen häntä. Sallin sen itsekin miehelleni.

Kihlasormus on tallessa, mutta ei käytössä. Muita exältä saamiani koruja pidän kyllä ihan entiseen tapaan. Seukkailun ajalta on myös kuvia, lähinnä koneella, enkä nää mitään syytä poistaa niitä kaikkia. Ei mulla mitään huonoja fiiliksiä häntä kohtaan ole... Edeltäjiä kohtaan kyllä ja niitten kuvat ym oon hävittäny ajat sitten. Niitä en haluu pitää muistuttamassa ikävistä asioista. Seksiasuja ei ex ostanut... Ite ostin juhlapukujen alusvaatteeks korsetin, johon en enää mahdu.

Enemmän taitaa olla ex-anopin ostamia lahjoja käytössä... :D Vai onko sekin kummallista? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
No en todellakaan ole hävittänyt exästä muistuttavia juttuja.Ihan lapsellista puuhaa tehdä niin. Mulla on jokaiseen exääni todella hyvät välit ja mieheni ei tosiaan ole niin mustasukkainen että pyytäisi mua repimään esim.exäni kuvat.Jos pyytäisi niin saattaisin jopa vaikka nakata pihalle..jos ei pätevää syytä kerro =)

Niin, kaikilla ei oo hyvät välit exään... ei mullakaan mun mies oo pyytänyt hävittämään yhtään mitään. Hävitin itse kaikki kuvat yms. En halua muistoja hullusta, joka hakkasi mua mennen tullen :( . Älä yleistä että on lapsellista puuhaa! Hyvä että sulla ei oo ikäviä muistoja.

säilytän mut koneelta poistin kaikki kuvat jotta pääsin hänestä yli. Asut ym ei niinkään häneen viittaa vaikka olisin häneltä koruja ym. saanutkin. En vain koe esineitä niin raskaiksi kun kuvat ja aikanaan kuviakin voi katsoa taas lämmöllä :)

enpä muista hävittäneeni mitään. valokuvat ym on edelleen tallessa. lapset tykkää katsella niitä. hääkuvat ja polttarikuvat on sitten mulla itsellä jemmassa jos joskus haluan niitä katsoa, samoin häävideo. korutkin on tallessa ja useat hältä saadut tavarat ihan käytössä.

Taisin myydä pehmolelut kirppiksellä...mut vaan siksi, et olisin hankkiutunut eroon niistä jokatapauksessa. Kuvia joskus heitin pois..mutta on niitä vielä semmosiakin tallella joissa hää postailee.
Eikä siinä mitään, että olis jotenkin häijy mulle ollut, mutta en vaan tahdo muistella sen kummemmin. Ja kai se kuvien pois heittäminen oli osa jotain surutyötä...?

Vaikkei lapsia olekkaan niin enpä juuri ole mitään hävittänyt. Muutamia valokuvia missä hän on yksinään olen heittänyt pois jos eivät oleet albumissa ja joitain tavaroita (pehmoleluja tai tavaroita joille en muuten ole löytänyt käyttöä) olen myynyt kirpputoreilla. Kihlasormuskin on tallessa, mutta en sitä kyllä koskaan käytä. Ei ne minun nykyistä miestäni mitenkään häiritse, ei edes huonekalut jotka tietää minun hankkineen exäni kanssa. Ainut mitä on sanonut että ei toivoisi minun käyttävän kihlasormusta edes toisessa kädessä, koska se voisi tuntua hänestä oudolta, mutta sitä en tekisi kyllä muutenkaan, se tuntuisi itsestäkin todella oudolta.

Riippuuhan se tietysti myös exästä, eräästä hullusta häiriköstä ei ole säästössä mitään, koska en halua häntä muistaa, mutta ei niitäkään mitenkään maanisesti ole hävitetty. Mukavimmista on jäljellä kuvia ja tavaroita ihan käytännönkin syistä. Meillä jokaisella on kuitenkin se menneisyys vaikka sitä kuinka yrittäisi piilottaa.

Niin, kaikilla ei oo hyvät välit exään... ei mullakaan mun mies oo pyytänyt hävittämään yhtään mitään. Hävitin itse kaikki kuvat yms. En halua muistoja hullusta, joka hakkasi mua mennen tullen :( . Älä yleistä että on lapsellista puuhaa! Hyvä että sulla ei oo ikäviä muistoja.

Nimenomaan yleistän.Poikkeuksiakin on,tiedän,mutta kukaan ei niistä poikkeuksista puhunut.En miekään ihan tyhmä ole! :|

Minulla on tallessa joitakin kirjeitä ja pari valokuvaa entisistä. Ei niinkään siksi, että heitä kamalasti kaipailisin, vaan siksi että ainakin niistä kirjeistä välittyy myös kuvaa siitä, millainen itse olen niitä saadessani ollut.

Ne pienet muistot on talletettu sellaiseen salkkuun, johon olen yksittäisiä asioita tallettanut vuosien varrelta.
Olen tallettanut ne muistot ihan muistoina itsestäni, hyvin harvoin siihen salkkuun kajoan, mutta joskus kaipaan sellaista kokonaiskuvaa eletystä elämästä. Talletetut muistot tuovat edes hiukan tartuntapintaa siihen, millainen ennen olin.

Musta se ei ole myöskään yhtään naurettavaa hävittää muistoja ihmisestä, joka on kohdellut sua kuin paskaa!
Mun exä kuuluu myös kategoriaan väkivaltaiset hullut, ja todellakin olen hävittänyt ihan kaiken. Vielä kun sais päästä kaikki muistot ja muistikuvat jotenki pyyhittyä ja samalla vaikka koko ukon maan päältä ni sit ois hyvä :x
Luojalle kiitos ettei meillä ole yhteisiä lapsia.

Mulla on exän kanssa lapsi joka on kyllä sellainen asia jota en halua heittää menemään. Lisäksi mulla on kihlasormus ja lahjaksi saatu sormus tallella, ja pidän niitä aina välillä. Muutenkin mulla on exältä saatuja tavaroita eikä mulla ole mitään aikomusta heittää mitään pois. Exä on exä, mutta silti lopun elämää osa mun elämää ja hyvä niin.

Yhteistyössä