Katoitteko eilen 45min ohjelman? Siinä puhuttiin miten saimaannorpat saataisiin pelastettua.. ihan sillä että mökkiläiset ja muut yksityiskalastajat jättäisivät verkot naulaan! Ja kalastaisivat mieluummin katiskalla. Luulisi kaikkien ymmärtävän että tekisivät näin..