P
pikkuinen tyttö
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä sanoisin, että kiitos, mulla menee nyt aivan loistavasti,mutta kyllä sinä mun elämästäni aikamoista helvettiä aikanaan teit.
Tuo oli hyvä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä sanoisin, että kiitos, mulla menee nyt aivan loistavasti,mutta kyllä sinä mun elämästäni aikamoista helvettiä aikanaan teit.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:(minua ja paria luokkakaveria kun syytettiin yläasteen lopussa kiusaajiksi ihan syyttä...)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:(minua ja paria luokkakaveria kun syytettiin yläasteen lopussa kiusaajiksi ihan syyttä...)
miksihän mua ei yllätä yhtään että åbo on ollut koulukiusaaja itse edes sitä tajuamatta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis oletko kuitenkin hyväksynyt kaveriksi ton kiusaajan? jos oot niin sitten ois musta aika töykeetä olla vastaamatta mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ole hyväksynyt häntä kaverikseni, vaan hän lähetti mulle viestin sitä kautta. Ja kyllä mun on vaikea ymmärtää, miten hän ei tajuaisi kiusanneensa mua.
Mä olen tullut siihen tulokseen, että kyseessä voisi tosiaan olla joku tunnustelu, että miten mä asiaan ja häneen suhtaudun. En ole vielä päättänyt, mitä vastaan. Mutta jotain tulen vastaamaan hänelle joka tapauksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja §:joko ap vastasit? vai aiotko vastatakaan viestiin?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Niisks:Mua kyllä kiinnostais tietää, mitä tämä kiusaaja asioista ajattelee nykyisin. Häpeääkö hän ja ikään kuin tunnusteli kepillä jäätä? Jos olisin sinä, kertoisin elämästäni lyhyesti ja jollain tavalla mainitsisin, että hän sai paljon pahaa mieltä aikaan. Ehkäpä jopa kysyisin, mitä tämä kiusaaja asioista nyt ajattelee..
Tulethan kertomaan, mitä teit ja mitä "kaveri" vastasi!
Minua kiinnostaisi tietää myös se, tajuaako hän edes että oli kiusaaja? Ts. kokeeko kiusanneensa?
(minua ja paria luokkakaveria kun syytettiin yläasteen lopussa kiusaajiksi ihan syyttä...)