Sain juuri tietää, että mieheni on homo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnekasko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnekasko

Vieras
..ei tunnu mukavalta. Lapsikin meillä on alle 3 v.
Mieheni ei ole halunnut seksiä n. 4 vuoteen. On panenut mua säälistä, kun olen halunnut joskus pari kertaa vuodessa. Ei tee alotetta ei ole koskaan oikein tehnyt. On nuoruudessaan harrastanut seksiä 15 vuotiaana kaverinsa kanssa.
Ottanut jos 20 v rahaa seksistä äijän kanssa.
Aikuisiällä harrastanut huoria....en tiedä mikä se ihminen enää on.
Jätänkö äijän ja lähden. Jos lähden lapsi jää miehelle.
Mitä teen?

olen väsynyt ja kaipaa omaa aikaa... en vinkuvaa lasta vieressäni koko ajan.
Sen takia. Mies rakastaa poikaansa enemmän kuin minä sen takia.
Huoltajuudesta voi sopia.
Haluaisin elää itsekseni jonkin aikaa. En ole oikeastaan koskaan elänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja onnekasko:

no tätä mä nyt en enää valitettavasti ymmärrä..

no sähän vasta outo oot. jos eroat, lapsi ei ole koko aikaa vieressä, esim joka toinen vkl isällään?

Alkuperäinen kirjoittaja v:

no sähän vasta outo oot. jos eroat, lapsi ei ole koko aikaa vieressä, esim joka toinen vkl isällään?

tai viikko ja viikko, mikä olis reiluinta kaikkien kannalta. miksi isän pitää aina tyytyä vain kahteen päivään kahden viikon aikana :O

Älä hylkää lasta. Jos se teille paremmin sopii, voi isällä olla lähihuoltajuus. Älä kuitenkaan luovu huoltajuudesta! Lapsella on oikeus molempiin vanhempiinsa! Vaikka tarvitsisitkin nyt vuoden tai pari oman elämäsi selvittämiseen, on lapsi edelleen olemassa. Elämäntilanteet vaihtuvat, joten vaikka nyt tuntuisi vaikealta, älä hylkää lastasi lopullisesti. Lapsi kyllä pärjää isänsä kanssa, mutta älä vie häneltä äitiä pois.

Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:

tai viikko ja viikko, mikä olis reiluinta kaikkien kannalta. miksi isän pitää aina tyytyä vain kahteen päivään kahden viikon aikana :O

varmaan lässyttäsit tommosta jos itelläs edessä ero ja riitaisa ero vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:

varmaan lässyttäsit tommosta jos itelläs edessä ero ja riitaisa ero vielä.

ei mun mielestä oo lässytystä :O isillä lapseen yhtä suuri oikeus kuin äidilläkin. en tietenkään voisi olla lapsesta erossa joka toista viikkoa vaan käviisin tapaamassa lasta päivittäin isäviikonkin aikana. en voisi isältä lasta viedä, enkä lapselta isää jota niin rakastaa.. en mä ole äitinä yhtään tärkeämpi vanhempi :O
pitää vaan toivoa ettei jouduta kyseiseen tilanteeseen.

Mies haluaisi jatkaa avioliittoa... minä en todellakaan mitä teen.
En tietysti haluaisi tuomita nuoruudessa tehdyistä hölmöilystä, mutta
epäily on aina. Itse kertoi mulle. Lapsen takia tietysti pitäisi koettaa asiat sopia.

Olen vaan nyt hajalla. Tämä vie aikaa käsitellä. Olen eronnut kerran hetken mielijohteesta en enää halua tehdä samaa virhettä uudelleen.
Sanon miehelleni, että tarviin aikaa miettiä ja menen juttelemaan ammattilaiselle. Pääsen työpaikan kautta, jos haluan.

Mies haluaisi jatkaa avioliittoa... minä en todellakaan mitä teen.
En tietysti haluaisi tuomita nuoruudessa tehdyistä hölmöilystä, mutta
epäily on aina. Itse kertoi mulle. Lapsen takia tietysti pitäisi koettaa asiat sopia.

Olen vaan nyt hajalla. Tämä vie aikaa käsitellä. Olen eronnut kerran hetken mielijohteesta en enää halua tehdä samaa virhettä uudelleen.
Sanon miehelleni, että tarviin aikaa miettiä ja menen juttelemaan ammattilaiselle. Pääsen työpaikan kautta, jos haluan.

Tosi hyvä! Mene vaan mahdollisimman pian juttelemaan. Nyt toi homma on varmaan yhtä kaaosta, mutta hyvällä ammattiavulla voitte vielä saada asiaan ratkaisun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kirkossa voivat vielä parantaa mokoman irstaan homostelijan, jos et kuitenkaan halua erota. Ota yhteyttä seurakuntaan mahdollisimman pian.

Juu, sen päälle heitetään siunattua vettä ja rukoillaan samalla.

Mielestäni on ok, että lapsi asuu isällään. Vaikka nyt homo onkin ja jossain vaiheessa saattaa ottaa puolisokseen miehen. Siinä on sitten ns. kaksi isää lapsella. Ja yksi äiti joka asuu muualla. Joten jonkinlaista kiusaamista voi siitäkin tulla mahdollisesti.

Mutta ei sun ole mikään pakko jatkaa liittoa homomiehen kanssa. Eihän se voi sua rakastaa sillä lailla kun pitäisi. Ja törkeästi mies teki, että aloitti suhteen sun kanssas, vaikka oli homo. Mä luulen, että se halus lapsen ja olla ns. normaali.

Voithan sä jäädä suhteeseen, vaikka se kullissiliitto onkin. Ajattele nyt itseäsi ja lastasi ja mikä olisi parhainta teille.

Yhteistyössä