Sain kirj poliisilaitokselta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
ja sinne on toimiettu mulle kuuluvaa omaisuutta uudenvuoden aattona. Omaisuus on matkapuhelin. En edes ollut ulkona uudenvuodenaattona enkä ole koskaan kadottanut puhelinta! Pitäiskö silti mennä hakemaan? Sais 4 eurolla kännykän...

Joku ostanu sun nimiis prepaidin ja sen sim on löytyny sieltä puhelimesta?

Menisin rehellisesti selvittämään asiaa. Jos käyt vaan sanomassa että juu kiitos on mun puhelin, joudutkin ehkä selvitteleen myöhemmin että mitäs nää on nää huuto.net huijaukset jotka on tehty tästä puhelimesta....

[QUOTE="Juu";22843660]Joku ostanu sun nimiis prepaidin ja sen sim on löytyny sieltä puhelimesta?
.[/QUOTE]

Miten prepaidin voi ostaa jonkun nimiin, tai ylipäätään edes omiin nimiin? Oon kyllä kuullut että prepaid-numeronkin voi jotenkin rekisteröidä ja se kiinnostaisi..

Mut ylipäätään ihmetyttää koko juttu. Siis miten puhelimesta voi selvitä kenen se on? No tietysti jos alkaa selvittelemään numeroa ja sitä kautta, mutta tekeekö poliisit oikeesti sellaista? Itse olen joskus käynyt poliisiasemalla kyselemässä kadonnutta puhelintani, ja siellä on ollut niitä puhelimia vaikka kuinka paljon.

Miten prepaidin voi ostaa jonkun nimiin, tai ylipäätään edes omiin nimiin? Oon kyllä kuullut että prepaid-numeronkin voi jotenkin rekisteröidä ja se kiinnostaisi..

Mut ylipäätään ihmetyttää koko juttu. Siis miten puhelimesta voi selvitä kenen se on? No tietysti jos alkaa selvittelemään numeroa ja sitä kautta, mutta tekeekö poliisit oikeesti sellaista? Itse olen joskus käynyt poliisiasemalla kyselemässä kadonnutta puhelintani, ja siellä on ollut niitä puhelimia vaikka kuinka paljon.

Niin ja tietysti jos puhelimessa lukee jossain omistajan nimi. Itellä on joskus ollut takakuoren alla lappu missä on mun yhteystiedot.

Kirjeessä lukee että meille on toimitettu teille kuuluvaa omaisutta. En sitten tiedä mistä ne päättelee et puhelin on mun... En oo koskaan myyny mitään netissä!

Yhteistyössä