Sain peruutettua rikosilmoituksen:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
tai saa ainakin perua, pitää vaan käydä keskiviikkona ja jutella tutkijan kanssa. Tein sen exästä, syy en halua kertoa. Mutta asiat sovimme nyt yhdessä ja kaikki ok, tein kyllä virheen ehkä, kun nostin myös vanhojakin juttuja samalla. Mutta hermot meni ja nyt sääliksi käy, koska puhumalla saimme asiat kuntoon. Äsken myös kuin puhui sen kaa, se jopa kysyi mitä mullekin kuulu ja meille, oli kiltti, vaikka mäkin kuulema pilasin hänen elämää ja se mua rakasta vieläkin:snotty:, samalla uus mies soitti mä kysyin,,mitä,, se sanoi ei muuta kun pakko sanoa että rakastan sua helvetisti, olet mun rakas ikuisesti. Voi, voi että tämä on rankka vähän. Enemmän kun x miestä käy jotenkin sääliksi, koska hänellä on tunteita mua kohtaan, eikä se halua käydä mihinkään ja etsiä vielä ketään:/

[QUOTE="vieras";23246114]Keksitkö tällä kertaa aiheen tuosta toisesta ketjusta kun siellä puhuttiin että mitä jos miehesi tekisi sinusta rikosilmoituksen.. :D

Nyt menee jo noloksi.[/QUOTE]

Mä bannin aikana täällä jo harmaana kerran kysyin saako perua rikosilmoituksen, heti joku arvasi että olen Savanna, koska kirjoitusvirheet tulivat

Antakaa jo Savannan olla! Jos joku haluaa purkaa elämäänsä täällä palstalla, suotakoon se hälle! Ei meillä kaikilla aina ole ystäviä joille asioitaan kertoa!

Alkuperäinen kirjoittaja Pliis riittää;23246179:
Antakaa jo Savannan olla! Jos joku haluaa purkaa elämäänsä täällä palstalla, suotakoon se hälle! Ei meillä kaikilla aina ole ystäviä joille asioitaan kertoa!

Siihen varmaan riittäisi 1 ( yksi ) ketjukin ?!

Aha. Milanna kuule, en pahalla sano, päin vastoin. Meistä on kiva että sul on lapset ja selviät täällä suomes hyvin. Mutta miksi kerrot meille kaiken täällä? Mikset kerro ystävillesi, tai tuttavillesi? Onko sinulla joku jolle puhua? Milanna, selkäs suoraks ja kuuntele. Nää sun jutut on ihan provon tuntusia. Mieti mitä haluut jakaa koko maailmalle. Vk-vaatepohdinnatkin on ihania verrattuna tähän. Tää on liian ykistyistä, et voi kirjottaa näin. Kerroin sulle siks, kun et ite näköjään ymmärrä.

Kasva valoa kohti, vahvistu. Herra on sinutkin luonut, olemaan samankaltaisten kanssa, puhumaan ilot ja surut. Tietyille, rakkaille ihmisille. Ei koko maailmalle.

HErran siunausta Milanna.

[QUOTE="HEI";23246231]Aha. Milanna kuule, en pahalla sano, päin vastoin. Meistä on kiva että sul on lapset ja selviät täällä suomes hyvin. Mutta miksi kerrot meille kaiken täällä? Mikset kerro ystävillesi, tai tuttavillesi? Onko sinulla joku jolle puhua? Milanna, selkäs suoraks ja kuuntele. Nää sun jutut on ihan provon tuntusia. Mieti mitä haluut jakaa koko maailmalle. Vk-vaatepohdinnatkin on ihania verrattuna tähän. Tää on liian ykistyistä, et voi kirjottaa näin. Kerroin sulle siks, kun et ite näköjään ymmärrä.

Kasva valoa kohti, vahvistu. Herra on sinutkin luonut, olemaan samankaltaisten kanssa, puhumaan ilot ja surut. Tietyille, rakkaille ihmisille. Ei koko maailmalle.

HErran siunausta Milanna.[/QUOTE]

En mä halua itkeä kavereille, kännissä voin vaan tai jos ne kysyy

Ne on liian kaukana, enkä jaksa kenelle soittaa jauha mun ongelmia tai tapahtumia heille:), kun me tavatetaan niin yleensä on muuta keskusteltava

Eli siis sulla ei ole oikeita ystäviä joita kiinnostaisi sun oikeat ongelmat eikä pelkkä pinnallinen hömppä? Mä en oo jaksanut puuttua näihin sun ketjuihin, mutta toivoisin että huomaisit itsekin kuinka surullisia sun jutut on.

Yhteistyössä