Sain peruutettua rikosilmoituksen:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ainakin olen vast 26v ja mulla on vaikka mitä, 2ihanaa lasta ja kroppa kuin teinillä, rikas ja ihanaa mies, varma se on monille unelma nuorena että olisi kaikki mitä halua, on mulla myös 2oma uutta autoa ja vaikka mitä muuta, tuskin haluat että luettelen

Mitä hyötyä on kahdesta omasta uudesta autosta jos ei ole ajokorttia ? :D ja tuskin sitä saakaan koska saattaa olla että autokoulukirjojen lukeminen ja kokeen läpikäyminen on ylivoimaista...

[QUOTE="Vieras";23246808]MUT AJOKORTTII SUL EI OO ONNEKS HEHEHEHEHEHEHEHEHE: EI TODELLAKAAN KÄY KATEEKS VAIKKA SUL OIS 10 lasta ja rikas mies ja mitä muuta.[/QUOTE]

käyn autokoulussa jo kuukausi:)

[QUOTE="vieras";23246813]Mitä hyötyä on kahdesta omasta uudesta autosta jos ei ole ajokorttia ? :D ja tuskin sitä saakaan koska saattaa olla että autokoulukirjojen lukeminen ja kokeen läpikäyminen on ylivoimaista...[/QUOTE]

ei ole mulle:) en mä niin tyhmää ole:)

[QUOTE="vieras";23246851]Voi niitä kanssaliikkujia siellä liikenteessä. No ekaks sun tietty tarvii päästä kirjallisista läpi. Tuskin pääset![/QUOTE]

no jos sulle tulee parempi mieli, niin en todellakaan pääse en en kyseessä on minä

[QUOTE="vieras";23246670]Älä viitsi.. Kyllähän sinäkin tänne olet rankan lapsuutesi oksentanut ja etkö aikonut vielä kirjoittaa kirjankin? Puhumattakaan niistä raiskauksista. Ja mistä kaikesta muusta. Miksi kirjoitat niistä palstalle, miksi se ystäville puhuminen ei riitä?

Kauheaa jeesustelua nyt ihmisiltä ketjusta toiseen, vaikka itse tekevät tasan sitä samaa, mistä Savannaa syyttävät ja paheksuvat.[/QUOTE]

Ei mulla ole ystäviä ja senkin oon moneen kertaan sanonut. :) En mä ole arvostellut savannaa siitä että kertoo yksityisasioitaan, kunhan kysyin eikö hällä oo ystäviä. :)

No ainakin olen vast 26v ja mulla on vaikka mitä, 2ihanaa lasta ja kroppa kuin teinillä, rikas ja ihanaa mies, varma se on monille unelma nuorena että olisi kaikki mitä halua, on mulla myös 2oma uutta autoa ja vaikka mitä muuta, tuskin haluat että luettelen

Sinulla ei ole yhtään mitään sellaista, mitä itse näin 4-kymppisenä tavoittelisin. Onnea ei ole kaikki materia ympärillä, vaan onnea on ihmiset, jotka aidosti välittävät. Ne ystävät, jotka kuuntelevat murheita. Onnea on avioimies, joka 10 vuoden suhteenkin jälkeen syttyy minuun ja minä häneen vaikkei ulkoisesti täydellisiä ollakaan. Onnea se, että on lapset, jotka aidosti jakavat ilot ja surut vanhemmilleen, ilman että tarvitseen esittää mitään. Onnea on se, että arjen pikkuasioista löytyy se onni, lapsen hymystä. Siitä kun lapsi askartelee kortin rakastamalleen äidille. Siitä miltä se lapsi tuntuu viikonloppuaamuna kömmittyään viereeni kainaloon. Siitä kuinka ne tykkää, kun mennään yhdessä luistelemaan tai levitetään patjat olohuoneen lattialle ja nukutaan siinä kaikki yhdessä tai vaikka leivotaan yhdessä.

Minulla on kaikki mitä haluan, vaikkei mulla ole teinin kroppaa, ei rikasta miestä ja autolainankin saan maksaa ihan itse.

[QUOTE="vieras";23246670]Älä viitsi.. Kyllähän sinäkin tänne olet rankan lapsuutesi oksentanut ja etkö aikonut vielä kirjoittaa kirjankin? Puhumattakaan niistä raiskauksista. Ja mistä kaikesta muusta. Miksi kirjoitat niistä palstalle, miksi se ystäville puhuminen ei riitä?

Kauheaa jeesustelua nyt ihmisiltä ketjusta toiseen, vaikka itse tekevät tasan sitä samaa, mistä Savannaa syyttävät ja paheksuvat.[/QUOTE]

Olet törkeä paskianen kun moralisoit toista raiskauksesta keskustelusta. Ei voi mitenkään verrata siihen kun joku tarinoi iloisena itsensä ja lastensa myymisestä.

Elämä voi olla henkisesti todella köyhää vaikka materiaalista rikkautta olisi kuinka paljon. Henkisesti köyhältä tuo ap:n elämä vuosien nettikirjoittelun perusteella vaikuttaa.

[QUOTE="vieras";23247031]Olet törkeä paskianen kun moralisoit toista raiskauksesta keskustelusta. Ei voi mitenkään verrata siihen kun joku tarinoi iloisena itsensä ja lastensa myymisestä.[/QUOTE]

Missä kohtaa moralisoin? Kysyin ainoastaan, mikä ero on sillä, että Savanna kertoo henkilökohtaisista asioistaan palstalla verrattuna siihen, että joku toinen kertoo. Kun sitähän tässä ollaan paheksuttu.

Sinä väität, että Savanna myy itseään ja lapsiaan?

Hmm. Haluaisiko joku valaista minua tästä aloittajasta?
Itse olen suht uusi tällä palstalla, mutta olen näihin ap:n ketjuihin kiinnittänyt huomioni, ja siihen, että monikin tuntuu tietävän asioita hänestä. Mikähän mahtaa olla hänen tilanne?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23247105:
Ihan aiheen vierestä, mutta paljon tehdään kuulemma rikosilmoituksia jotka sitten huomisin perutaan.
Eli tehdään kostotoimenpiteenä tai kettuillakseen, tai sitten selvinpäin ollaan sitä mieltä ettei se mies enää ikinä.....

tms.

Saman olen kuullut. Älytöntä hommaa.

[QUOTE="Uusi";23247135]Hmm. Haluaisiko joku valaista minua tästä aloittajasta?
Itse olen suht uusi tällä palstalla, mutta olen näihin ap:n ketjuihin kiinnittänyt huomioni, ja siihen, että monikin tuntuu tietävän asioita hänestä. Mikähän mahtaa olla hänen tilanne?[/QUOTE]

Hän on nuori uskovainen rouva jota jotkut inhoavat, en ymmärrä miksi. :( Sama tilanne kuin Leukistinen Aksolitlilla...

[QUOTE="Uusi";23247135]Hmm. Haluaisiko joku valaista minua tästä aloittajasta?
Itse olen suht uusi tällä palstalla, mutta olen näihin ap:n ketjuihin kiinnittänyt huomioni, ja siihen, että monikin tuntuu tietävän asioita hänestä. Mikähän mahtaa olla hänen tilanne?[/QUOTE]

Katkerat palstamammat tulevat aggressiiviseksi, kun jollakin on kivaa ja viihtyy elämässään. Nyt uhrina on Milanna. Ei sen kummempaa.

[QUOTE="Milla";23247173]Hän on nuori uskovainen rouva jota jotkut inhoavat, en ymmärrä miksi. :( Sama tilanne kuin Leukistinen Aksolitlilla...[/QUOTE]

Uskovaista ole nähnykkään.
Entinen strippari,joka on tällä palstalla levittänyt kaikkien luettavaksi oman elämänsä ja vähän toistenkin.
Suurin osa tietää ap:n oikean nimen,jopa entisen asuinpaikan.Samoin lapsien,omansa ja ex-miehen kuvatkin olen täällä nähnyt jne,jne..

olisko paras tapa jättää tämän muijan jutut kommentoimatta jatkossa. tämä ainut kerta kun itse siihen syyllistyn. tuskin tuo yksinään kauaa jaksaa jatkaa... ei mahda mitään kun lusikalla on annettu!!

Yhteistyössä