Sain peruutettua rikosilmoituksen:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23246078]Painu jo helevettiin täältä![/QUOTE]

oon aivan samaa mieltä. Ei oo kyllä kaikki kotona Venakolla. Kaiket päivät aamusta iltaan jaksaa tehdä noita alotuksia.
Mua oikeesti hieman huolestuttaa jo on onko hän oikeesti ihan terve. En tarkoita pahalla, mutta jotain rajaa. Ei kaikkea oikeasti kerrota internetissä =O

oon aivan samaa mieltä. Ei oo kyllä kaikki kotona Venakolla. Kaiket päivät aamusta iltaan jaksaa tehdä noita alotuksia.
Mua oikeesti hieman huolestuttaa jo on onko hän oikeesti ihan terve. En tarkoita pahalla, mutta jotain rajaa. Ei kaikkea oikeasti kerrota internetissä =O

Oi joi ja heti kun en ole paikalla, mua huudetaan täällä, missä olen ja miten kinosta tämä ja tämä minusta tietä :laugh:

[QUOTE="vieras";23246446]Sä olet vain viihdettä paremman tekemisen puutteessa. On viihdettä nauraa sulle (huom, ei sun kanssa). Olet kuin friikki sirkuksessa, omasta halustasi.
Lapsia kyllä käy sääliksi.[/QUOTE]

Hyvää että olen:D

[QUOTE="vieras";23246472]No, älä sitten valita ja itke kun sulle nauretaan.[/QUOTE]

Luuletko mua kinosta? Sanoa mä takas voin, mutta luuletko tosissaan että otan palstan vakavasti? On mulla halooo parempi tekemistä;)

Mitä hittoa te kusipäät oikein ilkeilette ihmiselle?
Jollei kirjoittajan ajatukset kiinnosta, älkää avatko ketjua! Asia on tasan niin yksinkertaista. Tosiasiassa rakastatte rypeä toisen asoissa.

Luuletko mua kinosta? Sanoa mä takas voin, mutta luuletko tosissaan että otan palstan vakavasti? On mulla halooo parempi tekemistä;)

Siis häh?! Miksi sä sitten ruikutat, että miksi sua saa haukkua ja mollata. Jos ei sua kiinnosta niin älä sitten valita! Ja ihan oikeesti, kauanko sä olet asunu suomessa? Pitäis jo alkka olla tuo soomen keeli sen vertta hallusa ettei tartte sitä murretta tunkkee tähän teksti!!!! Tai menisit sitten vaikka suomenkielenkurssille!!!

[QUOTE="Vieras";23246506]No varmaan siks on kyselleet kun on ollut tylsää. SÄ TEET ITTES NIIN NAURUNALASEKSI ET EN SINUNA KEHTAIS NAAMAAS NÄYTTÄÄ JA KEHUSKELLA MILLÄÄN![/QUOTE]

Sun naama tuskin joku jopa halua katsoa, en ainakaan minä:). Ja on mulla aika paljon juttuja mistä voin kehuskella

[QUOTE="vieras";23246521]Mä mietin just, että lähtisinkö käymään vähän ulkona nyt? Vai kattoisko ensin yhdisteytyn hiihdon...
Meinaako muut katsoa sitä?[/QUOTE]

Noup hiihdolle, mä taas mietin onko luistelujää enää kunnossa, kun on jo niin "lämmintä".

Alkuperäinen kirjoittaja sama ku jossain edellä;23246514:
Siis häh?! Miksi sä sitten ruikutat, että miksi sua saa haukkua ja mollata. Jos ei sua kiinnosta niin älä sitten valita! Ja ihan oikeesti, kauanko sä olet asunu suomessa? Pitäis jo alkka olla tuo soomen keeli sen vertta hallusa ettei tartte sitä murretta tunkkee tähän teksti!!!! Tai menisit sitten vaikka suomenkielenkurssille!!!

Pst, se on suomen kielen kurssi. Menkää yhdessä?

Miksi te luette näitä ketjuja jos se saa teidät noin pois tolaltaan, hyvänen aika.

[QUOTE="vieras";23246535]Noup hiihdolle, mä taas mietin onko luistelujää enää kunnossa, kun on jo niin "lämmintä".[/QUOTE]

Ei muakaa kyllä toi hiihto kiinnosta, mutta on niin ihana auringonpaiste tuolla ulkona niin aattelin josko sitä lasten kanssa pulkkamäkeen :)

Yhteistyössä