I
ilmeisen paha äiti.
Vieras
Tyttöni heitti hiekkaa ja on kielletty, sanottu että silloin joutuu kotiin lähtemään jos niin tekee. Nappasin tyttöä kädestä ja sanoin että "No niin sitten me lähetäänkin kotiin kun et osaa olla nätisti. Sulle on monta kertaa aikasemminkin sanottu ettei hiekkaa saa heittää kenenkään päälle kun voi tulla pipi."
Tyttöhän alko itkemään ja sitten ne mulkoilut vasta alkokin ku huus ku sireeni.
Selitin vähän sivummalla neidille mitä teki ja mitä siitä seuraa kun ei osaa käyttäytyä. Sovittiin että saa yhden mahdollisuuden ja sen jälkeen suorinta tietä kotiin jos ei vieläkään leikit suju.
No ei aikaakaan kun heitti mua lapiolla ja sitten lähettiin. Muut kattoo huuli pyöreenä että mitä nyt tapahtuu ku lähin kävelemään ja tyttö huutaa perässä.
Ei se nyt niin ihan voi mennä että jäädään vaan sinne kivaan puistoon vaikkei osaa käyttäytyä, eihän ?
Koko matkan kotiin asti neiti huus ja pissas vielä mielenosotukseksi housuunsa, mua lähinnä naurattaa.
Oonko nyt ihan paha äiti kun kielsin lasta ja toimin yllä mainitusti ?
Tyttöhän alko itkemään ja sitten ne mulkoilut vasta alkokin ku huus ku sireeni.
Selitin vähän sivummalla neidille mitä teki ja mitä siitä seuraa kun ei osaa käyttäytyä. Sovittiin että saa yhden mahdollisuuden ja sen jälkeen suorinta tietä kotiin jos ei vieläkään leikit suju.
No ei aikaakaan kun heitti mua lapiolla ja sitten lähettiin. Muut kattoo huuli pyöreenä että mitä nyt tapahtuu ku lähin kävelemään ja tyttö huutaa perässä.
Ei se nyt niin ihan voi mennä että jäädään vaan sinne kivaan puistoon vaikkei osaa käyttäytyä, eihän ?
Koko matkan kotiin asti neiti huus ja pissas vielä mielenosotukseksi housuunsa, mua lähinnä naurattaa.
Oonko nyt ihan paha äiti kun kielsin lasta ja toimin yllä mainitusti ?