V
"vieras"
Vieras
mut miten noin myöhään abortoidaan|O vai enkö mä pysynyt ihan täysin kärryillä..ja mitä sille abortoidulle sitten tapahtui?
Samaa mietin, nimittäin mun esikoinen syntyi rv 30
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mut miten noin myöhään abortoidaan|O vai enkö mä pysynyt ihan täysin kärryillä..ja mitä sille abortoidulle sitten tapahtui?
ihan vaan tiedoksi että kannattaa myös muistaa se, että kaksosraskaudessa se, että toinen sikiö on kuollut on myös yksi riski toisen terveyttä ajatellen... hajoamistuotteet...kun toisen sikiön keho alkaa hajota
no en kyllä usko tuota hehkutusta etä australiassa oltais abortin vastustajia.
No ole uskomatta tai et, mutta Victorian osavaltiossa - missä Melbourne on - abortti oli vuoteen 2008 asti ylipäätään laillinen vain jos raskaus uhkasi mittavassa määrin naisen terveyttä tai henkeä. Nykyään se on laillinen 24 viikkoon asti, jos kaksi eri lääkäriä arvioi naisen tilanteen ja toteaa abortin olevan oikeutettu (syiden ei siis tarvitse enää olla pelkästään terveydellisiä).
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25096187:se akka sai mitä tilasi. vauva oli 32 viikkoinen, eli siis täysin kykenevä elämään jo kohdun ulkopuolella, murha tuo oli. siinä vaan tuli murhattua vahingossa kaksi
MISTÄ HEMMETISTÄ SINÄ SEN TIEDÄT, ETTÄ MOLEMPIEN SYNNYTTÄMINEN OLISI KÄYNYT IHAN TUOSTA VAIN? Mistä sinä tiedät ettei ollut mittavia riskejä terveenkin sikiön selviytymiselle, tai mittavia riskejä itse äidille? Eiköhän ne lääkärit tietäneet tilanteen vähän paremmin kuin kaksplussalaiset?!
En ole todellakaan mikään abortti-intoilija, päin vastoin, mutta jos tämänkaltaiselle abortille on todelliset lääketieteelliset syyt - kuten varmasti oli - ei ole minun eikä kenenkään muun asia olla niin ylituomaria että.
no voi kuule ei tartte olla nero tietääkseen jotain synnytysten hoidosta. Suomessa vaikeasti sydänvikaisetkin lapset syntyvät useimmiten alateitse, ja saavat sitten tarvittavan tehohoidon ja leikkaukset sen jälkeen. Ja sitten taas jotta terveelle sikiölle olisi ollut joku riski, olisi kyseessä pitänyt olla esim sellainen sairaus kun ttts ja siitä ei jutussa ollut mitään puhetta. Jutusta kyllä sai ymmärtää että kyse oli tasan siitä syytä, ettei haluttu sydänvikaista lasta. Jos syy olisi ollut joku muu niin olisihan se tod.näk mainittu.
MISTÄ HEMMETISTÄ SINÄ SEN TIEDÄT, ETTÄ MOLEMPIEN SYNNYTTÄMINEN OLISI KÄYNYT IHAN TUOSTA VAIN? Mistä sinä tiedät ettei ollut mittavia riskejä terveenkin sikiön selviytymiselle, tai mittavia riskejä itse äidille? Eiköhän ne lääkärit tietäneet tilanteen vähän paremmin kuin kaksplussalaiset?!
En ole todellakaan mikään abortti-intoilija, päin vastoin, mutta jos tämänkaltaiselle abortille on todelliset lääketieteelliset syyt - kuten varmasti oli - ei ole minun eikä kenenkään muun asia olla niin ylituomaria että.
Joo, niinhän ne tiedot kerrotaan tarkkaperäisesti ja 100% oikein iltapäivälehdille.![]()
Okei, tästä kommentista näkee ettei ainakaan minun kannata jatkaa tätä keskustelua enempää...
Jos sanotaan että tuleva lapsi ei olisi elinkelpoinen niin eikö sitä keskeytystä voi tehdä aikaisemmin? Mun mielestä on kohtuuttoman julmaa antaa raskauden mennä noin pitkälle...Surullinen uutinen![]()
niimpä...joten miksi sitten niin puolustellen täällä voidaan vetää hatusta kaikenlaisia teorioita että äiti ja toinen vauva teki kuolemaa ja siksi heidän pelastamiseksi varmaan tehtiin tämä toisen vauvan myrkkyruiskeen anto. Sekin on kaikkien oletusta koska sellaisesta ei puhuta. Jos siis pidättäydytään vaan siihen tietoon mitä meillä tuosta uutisesta on saatavilla, niin turha spekuloida milllään muilla syillä , vaan jutun mukaan abortin syy oli lapsen sydänvika joka olisi vaatinut leikkaushoitoa.
Sehän kertoo myös siitä, että vika olisi ollut hoidettavissa. Niitä kun syntyy sellaisiakin lapsia joista tiedetään että sydänvika ei ole hoidettavissa...