Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:tää kertoo kyllä jo paljon siitä, ettei kyllä mulla ole varmasti mahkuja s-hoitajaksi, jos sä olet jo l-hoitajat mutta et päässyt sisään!
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Alkuperäinen kirjoittaja anski77:tää kertoo kyllä jo paljon siitä, ettei kyllä mulla ole varmasti mahkuja s-hoitajaksi, jos sä olet jo l-hoitajat mutta et päässyt sisään!
Äläs nyt. Jos pääset pääsykokeisiin niin et voi tietää minkälaiset pisteet saat niistä. Mun tietääkseni ovat aika pitkälti psykologisia testejä ym. millä testataan soveltuvuutta alalle. Korjatkaa jos olen väärässä.
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:kyllä mä olen teille tosi kiitollinen! olen tänää saanu teiltä niin mahtavia vastauksia ja rohkaisua, että nyt mä ihan tosissaan uskallan ne hakupaperit noihin koulutuksiin laittaa! vuoden olen tätä nyt mielessäni pohtinut ja kiinnostus alalle on tosi kova, mutta rohkeus yrittää hakea on vielä puuttunut. nyt sain teiltä tähän niin paljon varmuutta, että tämä mamma on mukana yhteishaussa jo tänä keväänä =) tänään etsin kun kotiin pääsen, mun todistukset ja alan laittamaa asioita eteenpäin! kiitos :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja anski77:kyllä mä olen teille tosi kiitollinen! olen tänää saanu teiltä niin mahtavia vastauksia ja rohkaisua, että nyt mä ihan tosissaan uskallan ne hakupaperit noihin koulutuksiin laittaa! vuoden olen tätä nyt mielessäni pohtinut ja kiinnostus alalle on tosi kova, mutta rohkeus yrittää hakea on vielä puuttunut. nyt sain teiltä tähän niin paljon varmuutta, että tämä mamma on mukana yhteishaussa jo tänä keväänä =) tänään etsin kun kotiin pääsen, mun todistukset ja alan laittamaa asioita eteenpäin! kiitos :flower:
Onnea matkaan! b =) d
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisko kaikista paras vaihtoehto opiskella lähihoitajaksi oppisopimuksella? Saisit palkkaakin koko ajna..
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisko kaikista paras vaihtoehto opiskella lähihoitajaksi oppisopimuksella? Saisit palkkaakin koko ajna..
tätä vaihtoehtoa selvitän myös ja se olis loistava juttu mulle!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja anski77:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisko kaikista paras vaihtoehto opiskella lähihoitajaksi oppisopimuksella? Saisit palkkaakin koko ajna..
Tämä taitaa kestääkin vaan 1,5v siitähän voi sitten jatkaa sairaanhoitajaksi tai kätilöksi jos haluaa =) Itse aion lukea itselleni vielä terveydenhoitajan pätevyyden
Alkuperäinen kirjoittaja anski77 :Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja anski77:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisko kaikista paras vaihtoehto opiskella lähihoitajaksi oppisopimuksella? Saisit palkkaakin koko ajna..
Tämä taitaa kestääkin vaan 1,5v siitähän voi sitten jatkaa sairaanhoitajaksi tai kätilöksi jos haluaa =) Itse aion lukea itselleni vielä terveydenhoitajan pätevyyden
niinpä! siks toikin vaihtoehto mua niin houkuttaa. pääsisin jo "sisään" hoitoalalle ja saisin siitä jo jotain kokemusta ja halutessaan vois siitä jatkaa = )
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:Nalletar! sä mainitsit että pääsykokeet oli sekä lh että sh koulutukseen saman tyyliset. saanko kysellä, että minkälaiset ne oli noin pääpiirteittäin? vaihteleekohan noi kokeet kaupungeittain?
Alkuperäinen kirjoittaja öö:Lh on toisen asteen tutkinto ja sh korkea-asteen. Lh huolehtii ihmisen jokapäiväiseen elämään liittyvistä toiminnoista, kuten syöminen, peseytyminen, erittäminen. Sh hoitaa lisäksi lääkehoitoa ja potilaan hoitoa kokonaisuutena. Sh siis suunnittelee, toteuttaa ja arvioi hoitoa. Sh-koulutukseen on ainakin täällä vaikea päästä (amk:n tiukimmat pisterajat) mutta muualla käsittääkseni ei.
Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:Mielenkiinnolla täällä lueskelen edelleen jutusteluanne..![]()
Alkaa tosiaan himottaa itselläkin alan vaihto.. Mutta mutta, meikäläisen kouluista on jo tovi enkä voi mitenkään peruskoulun päättötodistusta kehua.. :ashamed: Ammattikoulussa petrasin ja todistus oli jo melkeinpä hyvä.. Joskin mulla tökkii nuo kielet tosi pahasti joten mitenkäs vaikeata tässä lh koulutuksessa on tuo kielten opiskelu..? :ashamed: