Sairastun henkisesti - pelkään maailmantapahtumia, etten voi enää näin elää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarvitsen apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
katsoin eilen JIM:ltä tulleen dokumentin aiheesta ja olen ollut entistäkin järkyttyneempi. Samat asiat, mitä olen löytänyt, kerrottiin dokumentissa. Tosin katsoin sen toiseen kertaan kun pakotin miehenikin katsomaan ja toisella kertaa löysin jo jotain sellaistakin, mitä en ekalla katsomalla osannut löytää. eli jotain kyseenalaistusta sentään. Tämän aamun olen jälleen istunut netissä kun lapset päiväkodissa ja etsinyt tietoa ja lukenut :( Onneksi sain ajan psykiatrille ja lähden sinne kohta. Mitä hän kuitenkaan voi tälle tilanteelle tehdä? Ei pysty sanomaan, että mitään maailmanloppua ei tule eikä mitään suurta katastrofia, missä jäämme maanjäristysen ja tsunamien alle.

Jälleen pyydän anteeksi, eipä tätä pitäisi täällä ääneen kellekään kirjoittaa.

Hyvä että menet psykiatrille, se on juuri oikea osoite. Ei tarvitse pyydellä anteeksi tietenkään.
Ja yritä lohduttaa sanomalla, että kaikkina aikoin kaikissa paikoissa on ollut ihmisiä, jotka ovat olleet sitä mieltä, että "lopunajan merkit" sopivat juuri heidän elämäänsä aikaan, kun on poikkeuksellisen paljon tauteja/moraalittomuutta/lionnonmullistuksia/mitä milloinkin. Vaan eipä ole oikeasti ollut mikään aika toista kummempi eikä maailmanloppukaan tullut..
Se on vähän sama juttu kuin että nuoriso on aina ollut rappiolla ja edellistä sukupolvea huonompaa ainesta, tästä on valituskirjoituksia säilynyt jo antiikin kreikasta...

"Onneksi sain ajan psykiatrille ja lähden sinne kohta. Mitä hän kuitenkaan voi tälle tilanteelle tehdä? Ei pysty sanomaan, että mitään maailmanloppua ei tule eikä mitään suurta katastrofia, missä jäämme maanjäristysen ja tsunamien alle."

Eipä kyllä, mutta hän voi määrätä sinulle lääkityksen, joka auttaa sinua suhtautumaan pelkoihisi järjellisemmin. Rauhoitut ja elämään tulee muutakin kuin nuo uhat. Lapsia sinulta ei hoitoa hakiessasi todellakaan viedä! Ei vaikka joutuisit sairaalaan, minne voit päästä/joutua lepäämään, mikäli et hae apua! Kukaan ei voi jaksaa selväjärkisenä ja jaksavana arjen valtaavien pelkojen kanssa. Onneksi nykyään ei ole pakko. Voimia ja rohkeasti apua hakemaan! Huominen koittaa ja ylihuominenkin!

Terveisin pelkoihin, ahdistukseen ja paniikkihäiriöön lääkityksestä avun saanut jo raskausaikana. Eli myös raskaus- ja imetysaikana voi käyttää mielialalääkkeitä. Raskaushan myös voi pahentaa oireita eli asiat voivat näyttää toiselta vaikka vuoden päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja miinavain:
Ajatelkaas, jos tapahtuisi ihme ja jonakin päivänä sekunnissa KAIKKI aseet ja puolustus-/tappamistarkoitukseen käytettävät "pelit ja pensselit" haihtuisivat tuhkana tuuleen. Tulisi varmasti kamala sekasorto kun kilpavarustelu saisi moisen käänteen.

Ei se sotia lopettaisi. äkkiäkös tuolta puskasta jonkun karahkan käy kaatamassa jolla voi huitoa toisia hengiltä. Ja siitä se sitten lähtisi, kirveiden, keihäiden ja jousien kautta kaikenlaisiin sinkoihin, kohta keksittäisiin uudestaan ruuti ja sitten aseet ja siitä sitten luontevasti ohjuksiin ja ydinaseisiin.

Väkivalta ei tästä maailmasta lopu.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Ajatelkaas, jos tapahtuisi ihme ja jonakin päivänä sekunnissa KAIKKI aseet ja puolustus-/tappamistarkoitukseen käytettävät "pelit ja pensselit" haihtuisivat tuhkana tuuleen. Tulisi varmasti kamala sekasorto kun kilpavarustelu saisi moisen käänteen.

Ei se sotia lopettaisi. äkkiäkös tuolta puskasta jonkun karahkan käy kaatamassa jolla voi huitoa toisia hengiltä. Ja siitä se sitten lähtisi, kirveiden, keihäiden ja jousien kautta kaikenlaisiin sinkoihin, kohta keksittäisiin uudestaan ruuti ja sitten aseet ja siitä sitten luontevasti ohjuksiin ja ydinaseisiin.

Einstein tokaisi eläessään, ettei tiedä millä välineillä 3. maailmansota käydään, mutta neljäs sota käydään kivillä ja kepeillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:

Ja varsinkin kun tuo tilanne tarkoittaisi vain voimasuhteiden keikahtamista, kun teknologian etu menetettäisiin ja ihmisten lukumäärä tulisi tärkeämmäksi. Epäilisin tuon aiheuttavan lisää sotia kauhun tasapainon poistuessa. Hyvänä puolena sodat eivät olisi enää niin tuhoisia.

Tosin sitä voisi miettiä, mitä tuo aiheuttaisi yhteiskuntarauhalle. Veikkaisin kuitenkin että yhteiskuntarauha säilyisi.

Lääkärikäynti (psykiatri) tuntui todella turhalta. En saanut lääkitystä vaikka pyysin. Sanoi, että koska olen raskaana ei kukaan ota vastuuta jos antaa lääkityksen minulle. Ei siis muuta kuin lähinnä itsetuntoharjoituksia. Ja että minun pitäisi alkaa työstämään niitä möykkyjä mitä sisälläni on lapsuudessa syntynyt. Olisin tarvinnut konkreettista apua, mutta nyt meni kyllä rahat hukkaan.

Lääkärikäynti (psykiatri) tuntui todella turhalta. En saanut lääkitystä vaikka pyysin. Sanoi, että koska olen raskaana ei kukaan ota vastuuta jos antaa lääkityksen minulle. Ei siis muuta kuin lähinnä itsetuntoharjoituksia. Ja että minun pitäisi alkaa työstämään niitä möykkyjä mitä sisälläni on lapsuudessa syntynyt. Olisin tarvinnut konkreettista apua, mutta nyt meni kyllä rahat hukkaan.

Ei psykiatreilla/psykologeilla ole mitään konkreettista onnen avainta. Keskustelulla ja itse asioita työstämällä asioita käsitellään. Eikä mikään lääkekään toimi kuin aspiriini, joka vartin päästä vie päänsäryn mennessään. Työtä se vaatii ja keskusteluilla annetaan henkisiä työkaluja asioiden purkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Saitko kuitenkin jonkinlaista keskusteluapua? niinku jotain säännöllisiä käyntejä, joissa sua autettas pohtimaan näitä juttuja?

No kyllähän itsemaksamalla tietysti , kuten nytkin oli ilmeisesti itse maksanut, jos kerran kokee rahojen menneen hukkaan.

Taisi vain odotukset olla liian korkealla. Ei siellä mitään ihmeparantumisia tapahdu yhdellä käynnillä.

Minua helpottaisikin jos lyötäisin erilaisia profetioita tuosta maailmanlopun ajankohdasta, mutta kaikki sanovat saman vuoden. Ja ihmiset toistavat sitä, että tämän hetken maailmantapahtumat ovat kuin suoraan Raamatun kuvauksesta, mitä tapahtuu viimeisinä aikoina ennen maailmanloppua. En ole lukenut Raamattua, joten en tiedä, mutta näin olen monesta paikkaa lukenut niiden kommenttia, jotka kyseistä kirjaa tuntevat.

voi että:(. Rukoiletko koskaan? Mulla oli ennen kans suuria pelkoja ja odottaessa varsinkin. Olen löytänyt kuitenkin rauhan uskosta Jeesukseen. Jumala antaa turvan ja rauhan ja haluaa sulle hyvää. Rukoile, että Taivaan Isä auttaa sinua, ja poistaisi pelon. Ei meitä ole luotu pelkäämään vaan elämään. kaikkea hyvää sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Saitko kuitenkin jonkinlaista keskusteluapua? niinku jotain säännöllisiä käyntejä, joissa sua autettas pohtimaan näitä juttuja?

No kyllähän itsemaksamalla tietysti , kuten nytkin oli ilmeisesti itse maksanut, jos kerran kokee rahojen menneen hukkaan.

Taisi vain odotukset olla liian korkealla. Ei siellä mitään ihmeparantumisia tapahdu yhdellä käynnillä.

Mä kävin kyllä psykiatrisella sairaanhoitajalla ihan terveyskeskuksessa. ei se mitään silleen maksanut.

Ymmärrän sinua. Minullakin on noita maailmanlopun ja kuoleman pelkoja ja sellaista. Ymmärrän sinua myös sen suhteen, että minunkaan mieheni ei ota minua oikein tosissaan näiden pelkojen vuoksi.

Minua itseäni on rukous auttanut ja se, että olen keskittynyt perheeseeni. Pyrkinyt iloitsemaan siitä ajasta, mikä minulla on jäljellä.

Nuo profetiat ja sillä pelottelut, ne eivät ole Jumalasta. En ainakaan siihen usko. Sillä vain ja ainoastaan Herra tietää, milloin loppu tulee.

Minulle tämä seuraava linkki on antanut toivoa. Suosittelen lämpimästi.
http://www.netmission.fi/fi/kristillinen_elama/kristittyna_kasvaminen/pelko_ja_pelottelu/?id=173

Kävin yksityisellä, odotin tunnin kun aika myöhässä. Lääkäri sitten oli lähdössä kotiin kun tuli ja kysyi, olenko kanssa hänelle menossa. Palasi sitten huoneeseen ja huusi sieltä, että tule sitten! Oli kyllä niin turha käynti. Täältä olen lukenut, että on kirjoitettu jotain lääkettä, millä saisi pahimman olotilan pois. Sitä myös pyysin, mutta ei antanut.

Kyllä, sain itsehoito-ohjeita. Mutta tähän akuuttiin ahdistukseen olisin kaivannut jotain nyt heti. Sanoi ohimennen, että olen luultavasti syvätranssari, ei selittänyt sen enempää. Tai sen kertoi, että olen niin herkkä ihminen, että vaivun sellaiseen hypnoottiseen tilaan tässä asiassa.

Osaako kukaan kertoa, mistä löydän lisää tällaista syvätranssarista. Googlettamalla ei löydy yhtään mitään. Olisi kiva tietää, mitä tuo pitää sisällään.

Kävin yksityisellä, odotin tunnin kun aika myöhässä. Lääkäri sitten oli lähdössä kotiin kun tuli ja kysyi, olenko kanssa hänelle menossa. Palasi sitten huoneeseen ja huusi sieltä, että tule sitten! Oli kyllä niin turha käynti. Täältä olen lukenut, että on kirjoitettu jotain lääkettä, millä saisi pahimman olotilan pois. Sitä myös pyysin, mutta ei antanut.

Kyllä, sain itsehoito-ohjeita. Mutta tähän akuuttiin ahdistukseen olisin kaivannut jotain nyt heti. Sanoi ohimennen, että olen luultavasti syvätranssari, ei selittänyt sen enempää. Tai sen kertoi, että olen niin herkkä ihminen, että vaivun sellaiseen hypnoottiseen tilaan tässä asiassa.

Osaako kukaan kertoa, mistä löydän lisää tällaista syvätranssarista. Googlettamalla ei löydy yhtään mitään. Olisi kiva tietää, mitä tuo pitää sisällään.

http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=2zQ&q=syv%C3%A4transsi&btnG=Hae&meta=

http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_trance_identification

nyt haluun tietää ihan rehellisesti miksi se mailmanloppu tulisi 2012 ?.LHC takiako no sen takia se ei ainakaan tule ! sitä on ennustettu 1996 2000 2006 viime toukokuussa.mut ne eivät oo vaan pitäny paikkansa kun sitä ei silloin ole tullut

Hei ap! Suosittelisin, että ottaisit yhteyttä suoraan paikkakuntasi mielenterveystoimistoon, sillä ehdottomasti tarvitset tukea itsesi ja lastesi vuoksi. Myös raskaana ollessa voi käyttää kyllä lääkitystä ja mielestäni kyllä kuulostaa siltä, että todella tarvitsisit apua sekä keskustelujen että mahdollisesti lääkityksen muodossa. Julkisella puolella nuo palvelut ovat ilmaisia. Saatat tarvita lääkärin lähetteen, mutta näyttää nyt siltä, että jostain syystä tilanteesi ei vastaanottotilanteissa ehkä tule riittävän selkeästi esille tms., koska sellaista psykiatrikaan ei tehnyt. Kerroitko kaiken avoimesti? Ole turvallisin mielin. Hoito usein voi auttaa pahimpiin oireisiin nopeastikin, vaikka sitten syvemmin asian selvittely veisikin pidemmän aikaa :). Pyydä lähetettä ja kerro mahdollisimman selvästi, että olet hyvin ahdistunut ja pelokas ja että tarvitset todella apua. Hoitoon pääsemistä ennen sinun on hyvä levätä riittävästi, pyrkiä olemaan rasittamatta itseäsi netissä esilläolevilla jutuilla ja rauhoittamaan mieltäsi elämällä vain tässä ja nyt sekä lohduttamalla itseäsi myös ajatuksella, että olosi hyvin todennäköisesti helpottuu, kun saat oikeanlaista apua :)!

mulla on siinä mielessä "hyvä" tilanne että mieli on kuitenkin rauhallinen koska tiedän että näin sen pitää mennäkin.
ja pahemmaksi vain menee... :|
Maailmanloppuun en usko, joten sen suhteen ei mitään hätää! :)

ap; yritä keskittyä positiivisiin ja hyviin asioihin elämässäsi!! :hug:

Maailmanlopun on pitänyt tulla jo monta monta kertaa.. eihän sitä voi tietää tuleeko se joskus, mutta tuosta 2012 vuodesta olen lukenut myös sellaista että silloin meidän maailmamme mullistuu ja muuttuu.
Talous tutisee nyt jo.. Olisiko se muutos välttämättä huono asia? Minun mielestäni ei, eihän näinkään voi jatkua. Tällä pallolla ei ole kohta yhtään puhdasta paikkaa kun ihmiset saastuttavat ympäristön mistään välittämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja tarvitsen apua!:
Hei,

Olen täällä kirjoittanut suuresta ahdistuksesta mahdollista sotaa kohtaan. Olen siis raskaana ja meillä entuudestaan kolme lasta. Elämäntilanne entuudestaan stressaava. Nyt sitten luen uutisia koko ajan ja etsin tietoa - ja löydänkin Suomeen kohdistuvasta uhasta. Näitä tietoja etsiesssäni olen eksynyt myös profetia sivuille, ja nämä sivustot ovat lisänneet entisestään tuskaani. Nyt jo olen niin epätoivoinen, että tiedän etten voi tämän pelkoni kanssa elää. Erilaiset profetiat ovat vuosia sitten jo ennustaneet, että Suomi joutuu Venäjän hyökkäyksen kohteeksi. Uudet rajatkin on jo selvillä. Tästä löytyy paljon tietoa netistä.

Toinen syvästi ahdistava asia on se, että monessa monessa profetiassa ennustetaan maailman lopun tulevan vuonna 2012 eli kolmen vuoden päästä. Miksi niin moni on saanut samanlaista tietoa asiasta eli ei kai tämä vuosi väärinkään voi olla.

En pysty elämään tämän pelkoni ja ahdistukseni kanssa. Toisaalta en uskalla tästä julkisesti puhua, koska pelkään että asia vaikuttaa lapsiini tai että menetän ne.

Mietin päivät ja yöt näitä asioita. Ensimmäinen ajatus aamullla on se, että kohta tänne hyökätään. Ja myös se, että kun olen lukenut kuvauksia miten maailmanloppu tapahtuu, sekoittaa pääni.

Haluan helpotusta olooni, minä en pysty elämään näin. Lapsiani katson ja koko ajan mietin, että miksen saa elää heidän kanssaan elämääni ja nähdä heidän kasvavan. Tämä uusin vauvakin ehtii siis elää vain 3,5-vuotiaaksi.

Tällä palstalla saan tietysti p....skaa niskaan, sen tiedän. Mutta toivon, että joukkoon osuisi edes yksi joka osaisi jotenkin auttaa. Mitä voisin tehdä? Olen aiemminkin kärsinyt todella, todella kovasta sairastumisen pelosta niin että se on jo haitannut normaalia elämääni.

Ennen en ole näitä asioita seurannut enkä mistään lukenut. tieto lisää tuskaa, mutta nyt on tuska niin suuri, että en jaksa elää pelkoni kanssa.

Taloa rakennetaan ja en ole kiinnostunut talosta yhtään sillä mietin vaan, että tämä talo menetetään ja turhaa sitä tehdään parin vuoden vuoksi. Ja mitä sitten kun Suomeen hyökätään, talo jää sittenkin.

Anteeksi tämä teksti. Olen todella huonossa kunnossa henkisesti juuri nyt.

turhaa mietit, itse voit kuolla vaikka huomenna jo!!

Yhteistyössä