saisikohan takaisin ilmoituksen yksityisviestin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiedän sinusta melkein kaiken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiedän sinusta melkein kaiken

Vieras
saapumisesta?
Vai olenko mä sokea. Mulle oli tullut yv, muttei mitään ilmoitusta siitä, niinkuin ennen tuli tuohon nimimerkin viereen ylös: sinulle on yksi uusi viesti...
 
Se oli vain kaino kysymys... Ei vaatimus.
Olisikohan mahdollista saada jonkinlaista tiedotetta siitä, mitä vielä on tulossa ja mitä mahdollisesti on turha takaisin odottaa ja tuleeko jotain ihan uuttakin jopa? Mä tykkään tästä uudesta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän sinusta melkein kaiken:
Se oli vain kaino kysymys... Ei vaatimus.
Olisikohan mahdollista saada jonkinlaista tiedotetta siitä, mitä vielä on tulossa ja mitä mahdollisesti on turha takaisin odottaa ja tuleeko jotain ihan uuttakin jopa? Mä tykkään tästä uudesta!

voin laittaa ylläpitäjälle s.postia ja kysäistä =)
 

Yhteistyössä