Sallittua rakkautta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perintökaari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Usein kylläkin aloittajan nimimerkki puhuu puolestaan.Voi olla että seuraavan sukupolven nuoret ovat sallivampia ja ajattelevat vanhuksen hyvinvointia toiselta kantilta kuin lapset.
Itse aikoinani pelkäsin tosi paljon kun äitini jäi leskeksi viisikymppisenä(siis "ikäloppuna")
Ajattelin jopa etten kestä sitä häpeäntunnetta jos äitini löytää uuden miehen.
No löysikin kunnon kaverin, ei kuitenkaan koskaan muuttaneet yksiin, mutta samalla kylällä elelivät ja matkustelivat yhdessä.
Mikäs sen ihanampaa!

Ei kai vaan ap pelkää että mummon / vaarin uusi rakkaus vie mahdollista tulossa olevaa perintöä? Näinhän siinä käy jos avioon asti aikovat, mutta eiköhän ihmisen onnellisuus vanhoilla päivillä ole tärkeämpää, kun omaisuuden säästäminen perillisille tapeltavaksi???!!!

nuo lapsenlapset säikähtäneet, mutta osa omista lapsista ei ymmärtänyt yhtään! Kait sillä tuolla "perintökaarella" on jotain tekemistä sen kanssa! ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja mummu ja uusi:
nuo lapsenlapset säikähtäneet, mutta osa omista lapsista ei ymmärtänyt yhtään! Kait sillä tuolla "perintökaarella" on jotain tekemistä sen kanssa! ;-)

Tuota juuri tarkoitin...

Onnea teille!

Onko yksi tai kaksi kertaa kun papparainen löytää elämänsä ehtooseen sulostuttajan.
Ja aika usein vielä ulkomaalaistaustaisen elättäjän etsijän, siinä ei sitten ole paljon sijaa sukulaisille, toki sitten kun rahat loppuvat ja nuorempi mies on näkysällä.
Sukulaisia moititaan että puuttuvat papan onneen...heh heh

mitä pelottavaa tuossa on jos joku löytää rakkautta, kohtaa sen oikean ennemmin tai myöhemmin??

Taidat pelkää vain, että mummosi perintö menee sivusta ;D
kun mummi ja se uusi vaari alkaa nauttia taas elämästä, lähtevät ehkä matkustamaan ympäri maailmaa oleskelevat ***** tähden loisto hoteilleissa ;D tuhlaavat rahaa niin perkeleesti ettei sulle jää käteen sitten mitään?

Iloitse mummosi puolesta!

Ei ole ollenkaan harvinaista että vanhusta huijataan.Ihan niinkuin kaikenikäisiä.
Se on vaan jotenkin niin surullista vaikka ei sukulaiset rahan perässä juoksisikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja perintökaari:
Kuinka pelottavaa on, kun mummosi tai vaarisi löytää elämänsä rakkauden?

Mua huvittaa ku oon aikuusena hoksannu notta mun mummulla tais olla sitteki vipinää yhen Urhon kans.
Mikä siinä, kumpaanenki leskiä ja nii uskovaasia;)
Se vain piti pitää salas.
Notta on niitä salarakkahia ollu näämmä kauttaa maaliman sivun.

Ku pääsis niiltä kysymähä notta mitä se "körtti" siihe tuumas..eisunkaa siltä mikkää pysyny salass.
Nii mulle ainaki o päntätty!

Yhteistyössä