Salon vasemmistolainen mielensäpahoittaja taas niin mielensä pahoitti toisten ihmisten ilosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vasemmistolaisuus on kateellisten ihmisten aate.
"– Ihmiset ikään kuin kuvittelevat olevansa itse osallisia voittoon. Näen nationalistia sävyjä siinä, että on oltava oman kaupungin tai Suomen puolella. Miksei iloita samalla tavalla Ruotsin tai jonkun muun kaupungin joukkueen voitosta? Miksi sen pitää olla nurkkakuntaista kannattamista. Minulta puuttuu tällainen geeni, että intoilisin oman alueeni puolesta, kaupunginvaltuutettu sanoo."

Vasemmistolainen kaupunginvaltuutettu varmaankin intoilee sitten kun Salolla ja Suomella menee huonosti. Sopisi oikein hyvin vasemmistolaiseen tapaan ajatella.

Ai kamala tuota peppukivun määrää Jaanalla.

Kieltämättä kummallista, että muiden ihmisten ilon aihe aiheuttaa näin paljon mielipahaa jollekkin. Minusta on kerrassaan mahtavaa, että ihmiset osallistuvat kannattamansa joukkueen iloon. Uskon, että kannatus ja yhdessä iloitseminen on myös joukkueelle tärkeää.
En oikein ymmärrä sitä, että miksi ihmeessä juuri urheilu on se asia, jossa ei saa olla parempi kuin muut ja jossa ei saa menestyä ja omaa kyvykkyyttää urheilussa ei saa näyttää.
Matematiikassa tai missä tahansa muussa aineessa saa loistaa koulussa, mutta liikunta on yhtäkkiä asia, jossa ne kyvykkäimmät ei saa näyttää omaa kyvykkyyttään kuin muille tulee siitä paha mieli.

• Tykkää
Reactions: Echo ja Palstapesu
Typerä nainen. Mutta olen minä joskus kesken mestaruusjuhlien miettinyt mitä minä tässä juhlin, kun en mitään ole itse tehnyt. Me voitettiin...eiku nuo voitti

Olisi jo hiljaa.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Mä tavallaan ymmärrän sen, että ihmettelee, miksi salolaiset kokevat (tuskin kaikki edes kokevat) voittaneensa koska eiväthän ne mitään voittaneet ole vaan se joukkue, ne ihmiset jotka treenasivat ja treenasivat ja pelasivat ja tekivät vuosikausia voiton eteen duunia.

Mut en mä sitä enää ymmärrä, miksi itse v.ittuuntua siitä että joku kokee (väärin perustein) voittaneensa.

Mä tavallaan ymmärrän sen, että ihmettelee, miksi salolaiset kokevat (tuskin kaikki edes kokevat) voittaneensa koska eiväthän ne mitään voittaneet ole vaan se joukkue, ne ihmiset jotka treenasivat ja treenasivat ja pelasivat ja tekivät vuosikausia voiton eteen duunia.
Juhlivat ihmiset ovat koripalloa itsekin harrastavia/harrastaneita, käyneet katsomassa matseja ja siten rahoittaneet joukkueen toimintaa.

No minähän en välitä esim. jääkiekosta pätkääkään, mutta kyllä siinä tietynlainen ylpeys saa rinnan röyhistelemään, kun Kalpa voittaa...sinänsä siis ymmärrän sen ''Me voitettiin''-tunteen.
Mut en mä sitä enää ymmärrä, miksi itse v.ittuuntua siitä että joku kokee (väärin perustein) voittaneensa.
Tuo kyseinen nainen yksinkertaisesti vaan tykkää loukkaantua kaikesta...

Juhlivat ihmiset ovat koripalloa itsekin harrastavia/harrastaneita, käyneet katsomassa matseja ja siten rahoittaneet joukkueen toimintaa.

Var,asti suuri osa, mutta muistanpa, kun suomi voitti eräänkin jääkiekkopelin ruotsia vastaan ja puoli suomenmaata juhli.

Itseasiassa mua ärsyttää nyt vielä enemmän, kun ajattelen sitä, miten haukutaan ja vähätellään urheilijaa/urheilijoita kun mitallia ei tulekaan. Mut sit ku voitetaan ni todella voitetaan, silleen että ME voitettiin.

Normaalia käytöstä osi se, että olisi osanottava kun toinen häviää ja kun voitto tulee ni onnittelisi upeasta saavutuksesta. Tukea huonolla hetkellä ja hyvällä osoittaa ilonsa toisen puolesta ja vaikka kysäistä miten voin auttaa juhlistamaan.

Perisuomalainen tapa rynätä jonnekin jengillä ryyppäämään ja riekkumaan kun ME voitettiin on jotain muuta kuin urheilijaa tai suoritusta kunnioittava.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Var,asti suuri osa, mutta muistanpa, kun suomi voitti eräänkin jääkiekkopelin ruotsia vastaan ja puoli suomenmaata juhli.

Itseasiassa mua ärsyttää nyt vielä enemmän, kun ajattelen sitä, miten haukutaan ja vähätellään urheilijaa/urheilijoita kun mitallia ei tulekaan. Mut sit ku voitetaan ni todella voitetaan, silleen että ME voitettiin.

Normaalia käytöstä osi se, että olisi osanottava kun toinen häviää ja kun voitto tulee ni onnittelisi upeasta saavutuksesta. Tukea huonolla hetkellä ja hyvällä osoittaa ilonsa toisen puolesta ja vaikka kysäistä miten voin auttaa juhlistamaan.

Perisuomalainen tapa rynätä jonnekin jengillä ryyppäämään ja riekkumaan kun ME voitettiin on jotain muuta kuin urheilijaa tai suoritusta kunnioittava.
Toki saat olla tuota mieltä, mutta ME muut ollaan toista mieltä.

Ilman kannattajia koko joukkuetta ei olisi ja ilman joukkueita ei olisi koko lajia. Ilman lajia meillä olisi taas vähän enemmän turhautuneita nuoria miehiä, joilla olisi liikaa aikaa käytettävissä johonkin paljon haitallisempaan.

Käynhän minäkin juhlimassa vanhempieni hääpäivää tai ystäväni syntymäpäivää, vaikken minä ole heidän juhlapäiviensä syntyyn millään tavalla vaikuttanut...

Ilman kannattajia koko joukkuetta ei olisi ja ilman joukkueita ei olisi koko lajia. Ilman lajia meillä olisi taas vähän enemmän turhautuneita nuoria miehiä, joilla olisi liikaa aikaa käytettävissä johonkin paljon haitallisempaan.

Käynhän minäkin juhlimassa vanhempieni hääpäivää tai ystäväni syntymäpäivää, vaikken minä ole heidän juhlapäiviensä syntyyn millään tavalla vaikuttanut...
(y)

On tainnut olla tapa rynnätä jonnekkin jengillä ryyppäämään ja riekkumaan jo ennen perussuomalaisia? Vai oletko eri mieltä?

Uskotko, että uhreilijat pahoittavat mielensä siitä, että ihmiset kokoontuvat toreille juhlimaan heidän voittoaan jotenkin loukkaavana tai epäkunnoittavana?

Nonii, nyt muakin ärsyttää:(
Siis koska tuo on niin totta!! MUTTA Kalpa on silti paras!

Niinno. Ehkä se, mitä tarkoitin, tuleekin ilmi parhaiten kun mietitään muita suomalaisia juhlimis- ja kokoontumistapoja.

Jonkun synttärit. Juhlistetaan sankaria. Ostetaan lahja. Kilistellään ja syödään kakkua ja mennään kotiin.
Mut se, kun suomi voittaa, on kuin nuorenmiehen synttärit. Rairai ja kauhea melu ja lopputulos useampia oksentavia vaikka vain yhdellä ne synttäri oli.

Ja ei! En ole Jaanan kanssa samaa mieltä siitä, etteikö ois saanut juhlia. Suomalainen tapa örveltää aina tilaisuuden tullen on se mikä ärsyttää.

• Tykkää

No nyssinäkin siinä sotkit mun ryynit ihan kokonaan, tässä enää tiiä mitä mieltä olla kun tässäkin mielipiteessä on pointtissa....niin että oliko pakko???:o
On tainnut olla tapa rynnätä jonnekkin jengillä ryyppäämään ja riekkumaan jo ennen perussuomalaisia? Vai oletko eri mieltä?
Psst...siinä luki perisuomalaiset, ei perussuomalaiset:unsure:

Uskotko, että uhreilijat pahoittavat mielensä siitä, että ihmiset kokoontuvat toreille juhlimaan heidän voittoaan jotenkin loukkaavana tai epäkunnoittavana?

Siis miten perussuomalaiset tähän liittyvät?

Ja en usko, että pahoittavat, mutta siitä, miten soimataan silloin kun eivät voita, saattavat pahoittaa. Lue kaikki mitä kirjoitin äläkä poimi mielivaltaisesti yksittäisiä lauseita!

Niinno. Ehkä se, mitä tarkoitin, tuleekin ilmi parhaiten kun mietitään muita suomalaisia juhlimis- ja kokoontumistapoja.

Jonkun synttärit. Juhlistetaan sankaria. Ostetaan lahja. Kilistellään ja syödään kakkua ja mennään kotiin.
Mut se, kun suomi voittaa, on kuin nuorenmiehen synttärit. Rairai ja kauhea melu ja lopputulos useampia oksentavia vaikka vain yhdellä ne synttäri oli.

Ja ei! En ole Jaanan kanssa samaa mieltä siitä, etteikö ois saanut juhlia. Suomalainen tapa örveltää aina tilaisuuden tullen on se mikä ärsyttää.
Kyl sua nyt hävettää olla suomalainen.

Onneksi sivistyneet ulkomaalaiset eivät rieku typerän urheilun takia.

Tää on ärsyttänyt mua aina, koska sama jengi alkaa somekiusaamisen, kun joku joukkue/urheilija mokaa tai häviää.

Ja tästä voidaankin jatkaa noihin ilta-kakkilehtijulkaisuihin. Ku varmasti kyseinen Haapasalo on joskus lausunut jotain järkevääkin. Niistähän ei tietenkään uutisotsikkoja tehdä. -Saati biisejä.

• Tykkää

Yhteistyössä