Sanoin eilen miehelle, etten ole rakastanut häntä enää kolmeen vuoteen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis apua, kolme kertaa vuodessa, kertoo kyllä muunkin lämmön puutteesta. Ja olet jo yrittänytkin kovasti tyytyä tuohon ja muuhun. Huh, hanki rakastaja, joka sua hellii ja odota, että lapset kasvaa tai suhteenne rupeaa vielä joskus toimimaan. Tämä oli puoliksi leikillään.

Kiitos, että ymmärrät! :)
Olen tosiaan yrittänyt sopeutua tähän, ajatellut etten tarvii sitä "naisellista" puoltani, voin olla vaan äiti ja ottaa iloni nyt elämän muista asioista. Toki välillä haaveilen rakkaudesta, intohimosta yms. mutta kun sitä ei ole, niin olen ajatellut että tään on mun elämä ja tällä joku tarkoitus.

Toi läheisyyden puute kyllä selittää ne puuttuvat tunteetkin, ei mikään ihme ettei niitä ole ollut pitkään aikaan. Vaikutat ihan fiksulta naiselta ja olet varmasti yrittänyt tehdä jotain. Mieskö se pihtaa, mikä sitä vaivaa? Vai estääkö negatiiviset tunteet seksinkin? Ymmärtääkseni nämä ovat hyvin tyypillisiä ongelmia monissa suhteissa ja myös parisuhdeterapiassa, joten toivoa on asioiden muuttumiselle. Voisitteko lähteä johonkin lomalle ilman lapsia? Itselläni oli joskus vähän samankaltainen tilanne.

[QUOTE="vieras";24428252]Toi läheisyyden puute kyllä selittää ne puuttuvat tunteetkin, ei mikään ihme ettei niitä ole ollut pitkään aikaan. Vaikutat ihan fiksulta naiselta ja olet varmasti yrittänyt tehdä jotain. Mieskö se pihtaa, mikä sitä vaivaa? Vai estääkö negatiiviset tunteet seksinkin? Ymmärtääkseni nämä ovat hyvin tyypillisiä ongelmia monissa suhteissa ja myös parisuhdeterapiassa, joten toivoa on asioiden muuttumiselle. Voisitteko lähteä johonkin lomalle ilman lapsia? Itselläni oli joskus vähän samankaltainen tilanne.[/QUOTE]

Miten sinä selvitit tilanteen? Mies ei lähde lomalle, on liikaa töitä -olen kysynyt ja toivonut sitä useasti. Syömässä kävimme kahden kesällä, mutta kun palasimme kotiin niin hän meni työkoneelle tekemään kaavioitaan tai mitä lie.
Olen siis lomaillut lasten kanssa viime vuosina.

Yhteistyössä