[QUOTE="höh";22485119]siis olet sanonut 1-vuotiaalle ohimenne, että "tapan tuon siskosi/veljesi".
Ei se ymmärrä mitään ja niin sanoo moni isäkin, ja varsinkin jos rauhalliselal äänellä sanoo, niin joillakin tuo on sama asia kuin "rakastan sinua". lapselle merkitsee äänenpaino, noin pienelle,ei se mitä sanoo.
ja toisekseen alkaa tuntua, että saisit mennä hakemaan apua narsismiisi. jos kaikki ovat joka ryhmässä todenneet että sinua ei vaivaa mikään muu kuin huomionhakuisuus, niin lopeta jo.
kaikki pitäisi olla teille ilmasita, ilmaista kodinhoitajaa, ilmaista päivähoitopaikkaa jne. miksi? taitaa olla esitystä koko juttusi. Potkaiseas perseelle itseäsi ja lopeta vinkuminen.
se joka oikeasti kaipaa apua, ei puhu koko ajan miten kaikki pitäisi maksaa omasta pussista.
se pelkää mielensä puolesta. sinä puhut siitä miten ei huvita hoitaa kakaroitansa ja miten yhteiskunna npitäisi hoitaa ne ilmaiseksi. ja siivota ja tehdä vielä loputkin.[/QUOTE]
mitä sä höpiset?

ei, en ole sanonut 1-vuotialle. itseäni olen tutkiskellut paljonkin ja valitettavasti narsismiepäilyt ei uppoa koska narsisti ei tajua olevansa narsisti ja olen miettinyt sitä psykologinkin kanssa mutta valitettavasti en kuulu tähän kategoriaan. siis missä ryhmässä todenneet huomionhakuisuuden?? vertaistukiryhmässä en saanut jatkaa koska kunta niin sanoi. resurssit, resurssit. mä en ole vaatinut MINKÄÄN olevan ilmaista.

ja kenen pitäisi siivota ja tehdä vielä loput? wtf?