Sanoinko mä oikein...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja savanna ei voi kirjautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

savanna ei voi kirjautua

Vieras
..yhdelle läheiselle kaverille. Se aina pummitta, minulta kaikki, jopa mee niin jos se on mun kanssa ostoksilla, se laita mun kärryyn omia juttuja ja sano mulle että etkö sä voit noita maksaa?...! Ei se maksaa edes kahvia itselle, mut en mä ole mikään pihi ja maksan aina jos mennään syömään tai kahville, mut nyt meni mulla eilen jo yli, kun se oli ruokaa ostoksilla mun kaa ja taas sama etkö voit karkit ja limsaa mulle ostaa...sitten se näki että mä eilen heitän monet tavarat pois se kysyi saanko ota, mä sanoin suoraan että ei saa ja jos haluat mee töihin ja ostaa itselle mitä haluat, en mä jaksa että se vinkuu kokoajan, no se sanoi että mä kuitenkin sen heitän, miks en voi antaa, mä sanoin että teen omille tavaroille ihan mitä haluan, heitän tai lahjoitan se on täysin mun asia..
se suuttui... mut mä en jaksa enää sen kans olla tekemisessä, se ennen oli ihan mukava mut viime puol vuotta aivan kauhea mulle

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Juu, eikai tollasta pummaamista jaksa kovin pitkään. Hyvä vaan että huomasit asian laidan ja teit ratkasun vaikka sitte toine suuttuu.

mulle periaatteessa ei enää ole väliä, suuttuiko se hlö vai ei, mä en todellakaan enää jaksa edes kutsua siitä kaveriks, kun mä tarvin apua, tuskin saan sen häneltä, niin miks mun pitää siitä kestää

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Juu, eikai tollasta pummaamista jaksa kovin pitkään. Hyvä vaan että huomasit asian laidan ja teit ratkasun vaikka sitte toine suuttuu.

mulle periaatteessa ei enää ole väliä, suuttuiko se hlö vai ei, mä en todellakaan enää jaksa edes kutsua siitä kaveriks, kun mä tarvin apua, tuskin saan sen häneltä, niin miks mun pitää siitä kestää

niin kirjauduin sisään =) jeees

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

Ei tarvikaan. Huolehtikoon aikuinen ihminen itse kulunsa.

Yhteistyössä