V
vieras
Vieras
viedä lapsi päiväksi virikehoitoon kuin viedä lapsi hoitoon työn takia? Tuossa toisessa ketjussa kauhistellaan sitä miten vähän aikaa jotkut viettää lastensa kanssa aikaa päivittäin, kun on pakko viedä hoitoon ja itse mennä töihin tai kouluun. Miksi on tuomittavaa viedä lapsi hoitoon työn takia, mutta ihan yleisesti hyväksyttävää viedä lapsi virikehoitoon, vaikka äidillä olisi mahdollisuus olla oman lapsensa kanssa ihan koko päivä?
Itse olen työssä käyvä äiti ja tympii ja loukkaa se ainainen syyllistäminen lasten hoitoon viemisestä. Sitten jos olisin kotiäiti ja veisin lapset hoitoon ihan muuten vaan kavereita näkemään, niin se olisi tämän palstan mukaan erittäin hyväksyttävää, jopa toivottavaa. Miksi näin? Miksi minä olen huono äiti sen takia, että olen vienyt lapset päiväkotiin työn takia?
Itse olen työssä käyvä äiti ja tympii ja loukkaa se ainainen syyllistäminen lasten hoitoon viemisestä. Sitten jos olisin kotiäiti ja veisin lapset hoitoon ihan muuten vaan kavereita näkemään, niin se olisi tämän palstan mukaan erittäin hyväksyttävää, jopa toivottavaa. Miksi näin? Miksi minä olen huono äiti sen takia, että olen vienyt lapset päiväkotiin työn takia?