Sanokaa millä tavalla painoa saa järkevästi alas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syö karkkien ja sipsien tilalla kurkku-, porkkana-, paprika- ym. viipaleita, dippaa kevytkermaviiliin.
Jätä pois karkit, sipsit, suklaat, ranskikset, hampparit, limpparit, mehut, rasvaiset juustot.
Lisää kalaa, kanaa, vihanneksia, hedelmiä.
Harrasta hyötyliikuntaa, kävele ruokakauppaan.
Juo saunasiiderin ja -lonkeron tilalla kivennäisvettä.

itse tiputin painoa jättämällä hiilihydraatit minimiin. Kaikkea on kokeiltu ja oli kyllä tehokkain keino! Ruisleipää söin kolme neljä viipaletta päivässä, mutta siinäkin olin tarkkana ettei leipä sisältänyt vehnää ( ravintoarvot niin huonot). Muuten paljon vihanneksia raakana ja keitettynä ( ei perunaa) sekä lihaa, kanaa ja kalaa. Pastat ja riisit jätin myös kokonaan pois ja korvasin tuolla ruisleivällä aina aterialla. Joskus saatoin sortua täysjyväpastaan, mutta eipä tuntunut heilauttavan laihdutusta suuntaan jos toiseen... Ja tietysti kevyitä maitotuotteita ja hedelmiä. Eli oikeastaan jättämällä pastan, riisin ja perunan pois.

Mä olen nyt ollut pari päivää "loivalla" Atkinsilla eli jättänyt valkoisen jauhon ja karkit ja jätskit ja kaikki sokerit pois. Peruna myös minimissä, samoin runsassokeriset hedelmät. Syön kyllä ruisleipää edelleen. Nälkä on pysynyt poissa ja olo mitä mainioin, painosta en vielä tiedä. Mutta mun kohdalla uskoisin makean poisjättämisen johtavan myös painonpudotukseen.