V
vierailija
Vieras
En jaksa enää... Ahistaa tää perhe-elämä ja avioelämä... Naimisissa n. 10v, lapsia muutama. Mies ja minä lievästi masentuneita. Ei keskusteluyhteyttä enää, ennen oltiin todella läheisiä ystäviä. Jos yritetään keskustella tai puhua ihan mukaviakin, keskustelu yltyy kohta ilmiriitaan. Minä siis lopulta "riitelen", kun loukkaannun miehen sanoista ja mies vetäytyy kuoreen ja nukahtaa.
Itse saan apua ongelmiini, mies ei. En tiedä aikooko hakea edes apua. Sekin sapettaa, ettei hän tee ittensä ja hyvinvointimme eteen mitään.
Ahdistaa, puristaa ja tuntuu tukehduttavalta olla ja elää täällä kotona... Pääsisipä vaikka yksin viikoksi tai kahdeksi ulkomaille tai saisipa miehen lähetettyä jonnekin ugandaan...
Mutta miten tästä selviää!? Pelkästään mun saama apu ei riitä...
Itse saan apua ongelmiini, mies ei. En tiedä aikooko hakea edes apua. Sekin sapettaa, ettei hän tee ittensä ja hyvinvointimme eteen mitään.
Ahdistaa, puristaa ja tuntuu tukehduttavalta olla ja elää täällä kotona... Pääsisipä vaikka yksin viikoksi tai kahdeksi ulkomaille tai saisipa miehen lähetettyä jonnekin ugandaan...
Mutta miten tästä selviää!? Pelkästään mun saama apu ei riitä...