Sanokaa näättekö saman? ( r-testi) JATKOA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Laittaisitko kuvan uudestakin testistä? Oliko saman merkkinen testi? Ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä, kuinka paljon viiva voi vahvistua kahdessa päivässä? (itsekin ensi viikolla mahdollisesti testaamassa)

Sama kasettitesti, merkkiä en nyt kyllä muista.
Hetkinen niin otan kuvan.

mulla oli haamu viiva niinkuin tossa näyttäis olevan ja päättyi keskemenoon viikolla 12. Oli tuulimuna raskaus. Toivotaan, että sulla on asiat toisin ja viiva vahvistuu seuraavassa testissä, toivotan paljon onnea matkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
mulla oli haamu viiva niinkuin tossa näyttäis olevan ja päättyi keskemenoon viikolla 12. Oli tuulimuna raskaus. Toivotaan, että sulla on asiat toisin ja viiva vahvistuu seuraavassa testissä, toivotan paljon onnea matkaan.

Mulla jo kaksi haamua joten en ole huolissani. Kolmannesta plussasin niin myöhään että tuli vahva viiva.

Kyllä tossa aikasemmassa oli ihan selvästi hailakka plussa:) Eikä se tarkota sitä että kun ei ole vahva niin menee kesken vaan että raskaushormonia on vielä vähän.Mutta onnea!!

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs toinen vakkari:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Nyt ku pystyis salassa pitää :whistle:

Tuttu tunne! ;) Onnea!

Milloin on LA?

31.1 näköjän olis :D
Sä plussannu ihan vastikään?

Jep, mulla la on 28.1. :) Pidetään toisillemme peukkuja, et kaikki menee hyvin! :)

Paljastahan jossain vaiheessa nikkis :D
Peukut pystyssä :)

Yhteistyössä