sanokaa nyt että pitäskö mun mennä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laikku

Jäsen
14.07.2004
851
0
16
käväseen päivystykses?
Oon yksityisellä käyny (työterveys siellä ), ja tuntuu ettei mitään tapahtu...
mulla on ilmeisesti elokuusta lähtien ollu poskiontelotulehdus päällä; joka on nyt myös levinny otsaonteloon asti.
Kaikki alko sillä että mulla koski yli kuukauden ihan pirun kovasti kurkkuun, menin ekan kerran lääkäriin niin epäili angiinaa, söin yhen tujun antibioottikuurin siihen, oli 2 viimestä tablettia menossa ni alko uudellee koskee.
Kielikin oli ihan törkeen kipee tuolta takaa, en kärsiny syödä en juoda.
Menin taas lääkäriin, sain uuden antibioottikuurin, lääkäri kattos että poskionteloissa se on, että sen takia kurkku niin ärtsy kun limaa valuu sinne.
Mulla ei siis mitään selviä poskiontelotulehduksen oireita ollu tähän mennes, kunnes viime viikolla alko koskemaan niin hitosti tonne otsaan ja poskipäihin :$ Torstaina menin nyt sitte viel uudestaan käymään, ja taas sain tän uuden kuurin, tuumas vaan että se pitää kai ens kerralla mennä erikoislääkärille!
Eivät oo ees röntgeniä ottaneet vielä..miksikään ei oo muuttunu nää kivut.
yli 30e sain maksaa tästä meneillään olevasta lääkekuurista, kyllä sitä oottas että nää jotain auttais :whistle:
Mietin tässä että pitäskö tuota ihan sairaalalle mennä yhteispäivystykseen, jos ne siellä paremmin hoitais.
Eikös se oo aikamoinen vaara saaha ties mikä, jos pitkään ollu tuol otsaontelossakin tulehdusta?

Ja sitten toinen on tämä jumalaton päänsärky, mikä tulee melkeinpä joka päivä :kieh:
Tätä on jatkunu nyt muutaman vuoden, kukaan ei oo koskaan mihinkään tarkempiin tutkimuksiin laittanu :o
Alkaa olla vitutus aikamoinen, pelottaa jo että mikä kasvain tuolla päässä on joka tän aiheuttaa :|

jos pääsee märkä leviämään otsasta ylemmäs on jo vaarallista. naapurin tädille tuli muutamassa viikossa poskionteloista lähtenyt märkä ohimoihin ja viime tingassa meni lääkäriin, sanoivat et on hankalampi hoidettava mikäli märkä pääsee ylemmäs. ja ilmeisesti myös vaarallinen. sinuna menisin päivystykseen mikäli kivut on kovat :wave:

Yhteistyössä