Sanokaa nyt olenko syönyt aivan liikaa tänään? Huono omatunto vaivaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Laihduttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Laihduttaja"

Vieras
Pyrin siis laihtumaan ja painoa onkin pudonnut jo ihan mukavasti.. Tämän päivän syömiset tuntuvat kuitenkin menneen aivan yli, vaikken kai periaatteessa olekaan hirveästi syönyt. Onkohan paino pudonnut yhtään huomenaamulla... Olen siis syönyt tänään seuraavanlaisesti:

Aamupala:

Omena-mustikka-vadelmapuuro 120kcal, seassa
marjoja 20kcal ja
päärynä 70kcal

Lounas:

3 pinaattiohukaista 120kcal
Raejuustoa 160kcal
Tonnikalaa 200kcal
Salaattia, paprikaa, kurkkua 50kcal

Välipala:

Ruisleipä 60kcal ja päälliset 40kcal
Jogurtti 80kcal
Omena 50kcal

Kahvin kanssa 3 Jaffa-keksiä 150kcal

Päivällinen:

Ruisleipä 60kcal ja päälliset 40kcal

Iltapala:

Salaattia, raejuustoa, tonnikalaa, ananasta ja viinirypäleitä 250kcal

Yhteensä siis noin 1350kcal jos oikein laskin.
Aamupalan jälkeen kävin muokkausjumpassa ja sitä ennen juoksin juoksumatolla 15min.

En normaalisti syö noin paljoa leipää enkä jogurtteja ollenkaan, iltapala on yleensä proteiinipainotteinen ja herkkuja en syö normipäivinä laisinkaan.

Viiraako päässäni vai pilaako tämä päivä koko laihdutuksen? Olen litkinyt vettä ja vihreää teetä epätoivoisesti koko illan...

Minusta vaikuttaa jopa vähäiseltä, tai siis mikset syö kunnon ruokaa? Lounaaksi pinaattilettuja, jotka eivät ole pinaattia nähneetkään, ja päivälliseksi leipää? Salaattti ja tonnikala ym. on tietty ok, mutta voisit lisätä vaikka yhden keitetyn kananmunan, joka pitää hyvin nälkää. Makeat jogurtit ja keksit pois..

[QUOTE="Laihduttaja";26291288]Kiitos!! Mitä on Camping? :)[/QUOTE]
images

[QUOTE="Noh";26291313]Minusta vaikuttaa jopa vähäiseltä, tai siis mikset syö kunnon ruokaa? Lounaaksi pinaattilettuja, jotka eivät ole pinaattia nähneetkään, ja päivälliseksi leipää? Salaattti ja tonnikala ym. on tietty ok, mutta voisit lisätä vaikka yhden keitetyn kananmunan, joka pitää hyvin nälkää. Makeat jogurtit ja keksit pois..[/QUOTE]

Normaalisti syön päivän aikana raejuustoa/rahkaa/kananmunaa enkä laisinkaan jogurttia tai keksejä kuten mainitsin aloitusviestissäni... Nälkä ei ole vaivannut ja pinaattiletut ovat suurinta herkkuani. Tämä päivä vaan meni sukuloinnin takia pyllylleen.

Mä söin kermaleivoksen, suklaamunkin ja puolet vadelmamunkista. Lisäksi pitsaa ja sipsiä. Öyh. Ai niin, ja lonkeroita on mennyt pari.

Paino pysyy kurissa tällaisista päivistä huolimatta, sillä huomenna on ulkoilu/talkoopäivä ja syön naftimmin. Relaa, nainen! Elämään kuuluu ailahtelu ja heittely, ei sitä eikä ruokailuakaan kannata rajoittaa, vaan hallita (edes sinnepäin).

Miks joku laskee jotain kaloreita. Mä en edes tiedä miten paljon niitä on mun ruoassa.

Aamupala;
-puolikas banaani
-kuppi kahvia
-pieni lautasellinen puuroa ja mehukeittoa
-lasillinen cola lightia

Lounas:
-perunamuusia ja pari ruokalusikallista riistakäristyksen lientä
-desin verran salaattia
-pari lasia cola lightia
-kuppi kahvia

Välipala:
-puolikas banaani
-muutama salmiakki

Päivällinen:
-Mig mac -ateria ja majoneesidippi

Iltapala vielä edessä mut ajattelin vetää banaanin lisäks sipsejä ja dippiä, jälkkäriks karkkia :)

Voitteko kertoa sitten minulle, olenko syönyt tänään jo tarpeeksi, kun vielä tekisi mieli jotain syödä.
vähän pitäisi laihtua. Siis
Aamulla: lusikallinen femisoijaa ja pari desiä turkkilasita jogurtttia, kuppi kahvia
Aamupv: Muutama hedelmäkarkki
Lounas: !,5 dl perunamuusia, muutama pala sianlihaa, kurkkusalaattia, mansikka rahkaa
Iltapv: Iso pala kääretorttua, kuppi kahvia

Nyt siis vielä tekisi mieli yöpalaa....
Ilta: 2 lasia punaviiniä, 2 siivua ruisleipää, molemmissa 2 siivua lauantaimakkaraa

Yhteistyössä