sanokaa nyt oonko kohtuuton!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miisku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miisku

Aktiivinen jäsen
23.09.2004
2 425
0
36
Sanookaa oonko nyt teidän mielestä turhaan vihainen miehelle!!(oon kuitenkin)

Eli oon aamulla päässyt töistä, ihan koko yötä en joudu täysillä valvomaan joten heti ei väsyttänyt..menin siis nuoremman kanssa nukkumaan ja oli puhe että jos mua vielä väsyttää niin jatkan unia ja poika tulee sitten alas..(menen vielä ensi yöksi töihin)!

No niinpä sitten päästin pojan (kohta 3v kekseliäs tapaus) oelttaen että siellä on isosisko (4,5v) ja iskä.
HErään hetken kuluttua kun kuuluu "iskä pyyhkimään..ja taas hetken päästä uudellen iskä pyyhkimään.." karjaisen sängystä että miksi ihmeessä et oi pyyhkiä???
Tässä vaiheessa esikoinen vastaa ettei iskä ole kotona!!ok menen kiukkuisena alas ja mietin onko nyt prkle pakko pestä se auto nyt!!
mutta mitä sanookin esikoinen.. iskä lähti töihin!!!
no enpä heti uskonut, joten soitin miehellä ja KYLLÄ SE OLI LÄHTENYT TÖIHIN!!
ok kiireellinen keikka oli tullut..(siinä ei mitään) mutta miski prkle se ei voinut tulla sanomaan mulle!!!!!

Tiesän että ei tarkoituksella tehnyt ns.väärin..oli ajatellut että ei viitsi herättää mua ja poikaa kesken unien.
mutta mun pointti on se että täällä alhaalla olis voinut tapahtua vaikka mitä kun lapset ovat täällä kaksin ja mä nukun..kun oletan että täällä on
AIKUINEN!!
Mies on siis yleensä kyllä tarkka lasten kanssa ja turvallisuudesta jne!!

Ihan samanlain olisit täällä vollottanut että herätti ja lähti töihin, menepä peilin eteen ja mieti miten epäkypsä olet ihmiseksi, alaty täyttämään narsistin vaatimukset joi noilla vaatimuksilla, ole onnellinen että joku jaksaa sinua katsoa päivästä toiseen vaikka olisitkin yöt töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja olet kiittämätön:
Ihan samanlain olisit täällä vollottanut että herätti ja lähti töihin, menepä peilin eteen ja mieti miten epäkypsä olet ihmiseksi, alaty täyttämään narsistin vaatimukset joi noilla vaatimuksilla, ole onnellinen että joku jaksaa sinua katsoa päivästä toiseen vaikka olisitkin yöt töissä.

:o Ei hyvää päivää mitä porukkaa täällä taas. Yks haukkuu laiskaks ja toinen tekee oikein teräviä päätelmiä yhden viestin perusteella.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:

:o Ei hyvää päivää mitä porukkaa täällä taas. Yks haukkuu laiskaks ja toinen tekee oikein teräviä päätelmiä yhden viestin perusteella.. :headwall:

Sinä olisit repinyt verkkarisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Niin. Sun pointti oli?

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Niin. Sun pointti oli?

No ihan sama kuin sinullakin, aloittajan viestin perusteella saa sen kuvan mitä siihen on vastattu.

ihania kommentteja osa.. :laugh: :laugh: sainpa naurut tähän vitutuksen keskelle!
Juu tuo 4,5 v jää usien tähän alkaertaan katsomaan filmiä kun nukutan tuota pienempää..mutta silloin tiedän että se on täällä yksin ja osaan kuullostella!

Eipä ole kyllä mieskään kiistänyt että teki väärin, kun rautalangasta väänsi..ei ollut vaan ajatellut (ihana miesten logiikka)!
no onneksi mitään ei ollut ehtinyt sattumaan..ja mieskin varmasti muistaa!!! |O |O

Yhteistyössä