J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siinäpä se ja perustelut kiitos myös!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ja:mun auto maksoi 500 euroo joten en ostais tonhintasii vaunuja joita ei tartte vuotta pitempään
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä...:on se kumma että niinkin monen mielestä on järjenköyhää ostaa hyvät vaunut. Minkäs kuluttaja oikeastaan mahtaa sille hinnalle??? Vaunut tarvitaan ja sillä hyvä..
Alkuperäinen kirjoittaja ja:mun auto maksoi 500 euroo joten en ostais tonhintasii vaunuja joita ei tartte vuotta pitempään
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä...:on se kumma että niinkin monen mielestä on järjenköyhää ostaa hyvät vaunut. Minkäs kuluttaja oikeastaan mahtaa sille hinnalle??? Vaunut tarvitaan ja sillä hyvä..
musta ei ole mitenkään järjenköyhää ostaa hyviä vaunuja, mutta on järjenköyhää olla edes katsomatta niitä käytettyinä mistään, ja maksaa suoraan toi hinta..
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä....:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä...:on se kumma että niinkin monen mielestä on järjenköyhää ostaa hyvät vaunut. Minkäs kuluttaja oikeastaan mahtaa sille hinnalle??? Vaunut tarvitaan ja sillä hyvä..
musta ei ole mitenkään järjenköyhää ostaa hyviä vaunuja, mutta on järjenköyhää olla edes katsomatta niitä käytettyinä mistään, ja maksaa suoraan toi hinta..
Mut jos on varaa niin miksi pitäis kattoa käytettynä kun ei voi olla varma missä säilytetty, miten pidetty jne jne???
Ok, toki maailma saattaa pelastua sillä että vaunut ostetaan käytettynä, mut onhan ne toisaalta ne kaupan vaunutkin jo tehty..
Ja uskoisin että ko. avauksen tekijäkin saattaa ostotilanteessa vielä neuvotella hinnasta.
Vaikka ainakaan täällä pääkaupunki seudulla ei paljon ole neuvotteluvaraa kun lastentarvikepuljut pitää omia älyhintojaan yllä.. Mutta kuten sanottu, jos haluaa uudet vaunut niin eipä se kuluttaja paljoa hinnalle voi.
Liian vähän kilpailevia myyjiä..??
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:[
mitä ihmeen väliä sillä on, miten niitä on säilytetty tms, jos ostaessa näkee, että vaunut on todella hyväkuntoiset. ei ruostetta, hometta, kulumaa yms?
ja monihan myy muutaman kuukauden vanhoja vaunuja reilusti halvemmalla, missä on siis vielä pitkä takuukin jäljellä.
siis tokihan ton summan voi vaunuihin sijoittaa, jos haluaa, ei siinä mitään, mutta itse ostin ihan hyvillä mielin satasella samanlaiset pari vuotta vanhat täysin moitteettomassa kunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä..:Homettahan ei aina silmällä näe.. Ja tupakan savua, eläinten karvoja/ eläinpölyä...
Kaiken kaikkiaan mun pointtihan oli tuo tarvikeliikkeiden riistohintaisuus.. Ja se että jos on varaa niin saa ostaa.
Joku tykkää käytetyistä toinen uusista.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Itsellä olisi ollut varaa ostaa 850 euron vaunut. Päädyin silti siihen, että on huomattavasti fiksumpaa rahankäyttöä ostaa käytetyt laatuvaunut 380 eurolla, kun löytyi mieleiset. Myin ne sitten eteenpäin edelleen 250 eurolla.
Halpisvaunujen ostaminen sen sijaan on minusta järjenköyhyyttä. Ei laatuvaunuihin satsaaminen.
Ehkä sinun kannattaisi perehtyä noihin "halpisvaunuihin".. esim. Carenat ovat Brion tekemiä myös ja pärjänneet testeissä.
Ja uusiin vaunuihin on ihana laskea vastasyntynyt kun tietää ettei hometta tms. löydy.![]()
Käytettyjen "laatuvaunujen" ostaminen noinkin kalliilla kuin 380?:lla on silkkaa hulluutta kun mistään ei ole takeita (säilytys tms.) eikä takuuta kun taas halpisvaunuillakin on vähintään vuoden takuu. =)
Olen kyllä perehtynyt niihin, ikävä kyllä. Ehkä sinunkin kannattaisi perehtyä laatuvaunujen käyttöön, niin huomaisit eron.
Ja noissa ostamissani vaunuissa oli takuu vielä voimassa eikä hometta taatusti ollut.
Ihanaa niihinkin oli laskea se vastasyntynyt...
Kun ajattelee maailmaa pidemmällä aikavälillä kuin niin, kuinka kivaa on ostaa uusia tuotteita, eikä halua olla tuottamassa turhaa jätettä kaatopaikalle, osaa arvostaa kalliimmalla tehtyjä tuotteita, joihin saa tarvittaessa myös varaosia ja joista riittää useammalle käyttäjälle. Siksi minusta kalliimmat vaunut on ehdottomasti parempi ostos, jos niistä riittää kolmelle tai jopa useammalle käyttäjälle.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä...:on se kumma että niinkin monen mielestä on järjenköyhää ostaa hyvät vaunut. Minkäs kuluttaja oikeastaan mahtaa sille hinnalle??? Vaunut tarvitaan ja sillä hyvä..
Itse jouduttiin pulittamaan yli tonni kaksostenvaunuista, ja ei en edes ajatellutkaan käytettyjä; turvallisuus ym seikkojen takia. (meillä siis vaunuja käytti sekä kaksoset että isosiskonsa seisomalaudalla)
Hetkeäkään en ole katunut "raskaiden" vaunujen hankintaa. Kevyemmät ne on työntä kuin isosiskon yksösrattaat.
Halpiksista huonoja kokemuksia, esikoiselle uutena ostetut hajosivat kesken käytön, alle kahden vuoden (takuu tosin tais olla 1.5v heh heh.... )
Carena-merkkiset olivat ja sivussa oleva tukiputki mennä pärähti poikki, että se siitä "laadusta"!
Viitoselle ehkä hankitaan vielä yksösvaunut, toisaalta pääsee noilla tuplilla edelleen hyvin kulkemaan.. Ja saapa niihin kyytiin isompia..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä....:[
Ok, toki maailma saattaa pelastua sillä että vaunut ostetaan käytettynä, mut onhan ne toisaalta ne kaupan vaunutkin jo tehty..
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä..:Homettahan ei aina silmällä näe.. Ja tupakan savua, eläinten karvoja/ eläinpölyä...
Kaiken kaikkiaan mun pointtihan oli tuo tarvikeliikkeiden riistohintaisuus.. Ja se että jos on varaa niin saa ostaa.
Joku tykkää käytetyistä toinen uusista.
ok, no mä olen kyllä siinä käsityksessä, että se home näkyy heti ensimmäisenä siinä kankaan pinnassa, jos sitä on. ja mitä noihin muihin tulee, niin mä ainakin pesin kaikki kangasosat ennen käyttöönottoa.
noi riistohinnat kyllä pitää paikkaansa. lastentarvikkeella just on oikea monopoliasema, ja ne pitää tiukasti samat hinnat ympäri maata, on tosi tympeetä :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Home on mahdollista pestä pois siitä kankaan pinnasta. näin itse tein.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Home on mahdollista pestä pois siitä kankaan pinnasta. näin itse tein.
millä saa homeen pestyä pois vain pinnasta?
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä..:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Home on mahdollista pestä pois siitä kankaan pinnasta. näin itse tein.
millä saa homeen pestyä pois vain pinnasta?
Toki, mutta homeitiöt haittavaikutuksineen jää pesusta huolimatta sisälle..
Kukin taplatkoon tyylillään.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä..:Kukin taplatkoon tyylillään.