Sanon, että perkele! (jatkoa tältä aamulta )

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Tänään soitin tk:een aamulla ja pyysin, että lääkäri kirjoittais sen antibiootin märkärupeen, kun noita näppyjä alkaa olla aikasta monta ja isommalla muksulla myös. Noh, hoitsu sano, että lääkäri tulee puolenpäivän jälkeen ja kirjoittaa sen sitten (kun puhe oli kun siellä käytiin, että soitto riittää reseptin saamiseen ). Iltapäivällä kun soitin joskus 2 maissa, ei ollut vielä kirjoittanut, mies lähti töihin kolmen aikaan.

Eipä mitään, ajattelin. Soittelin sitten vanhemmat tänne tuossa 5 jälkeen, että haen sen reseptin päivystysluukulta, kun sieltäkin sen voi hakea, ja käyn samalla apteekista lääkkeet. Teki mieli kiroilla ja lujaa, kun hoitaja sanoi, että ei oo kirjoitettu mitään. Että tule sit aamulla jonottamaan tuonne luukulle, niin saat sen. Ei hevonperhana tätä touhua taas kerran |O On niin ilo ja onni asua paikkakunnalla, jossa puolet tk-lääkärin paikoista on täyttämättä, kun kukaan ei tänne enää halua.

No aikas tosi tylsä juttu :kieh: . Mua ärsytti myös kun tiistaina olin kontrollissa ja kiltisti vein pissanäytteen. Hoitaja sitten sohlasi jotain ja jätti lähettämättä näytteen seulontaan. Sen seurauksena mun piti sitten toimittaa seuraavana aamuna uusi näyte.

Ei muuten mitään mutta kun pitäis sängyssä levätä ja on hippasen hankala aina järjestää sitä kuljetusta kun on vaan yks auto :kieh: :kieh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
No aikas tosi tylsä juttu :kieh: . Mua ärsytti myös kun tiistaina olin kontrollissa ja kiltisti vein pissanäytteen. Hoitaja sitten sohlasi jotain ja jätti lähettämättä näytteen seulontaan. Sen seurauksena mun piti sitten toimittaa seuraavana aamuna uusi näyte.

Ei muuten mitään mutta kun pitäis sängyssä levätä ja on hippasen hankala aina järjestää sitä kuljetusta kun on vaan yks auto :kieh: :kieh: :headwall:

No toi on jo ihan peestä. Varsinki, jos on lepoon määrätty ja tiukasti.

Joo-o. Tänä aamuna sit lompsin sinne luukulle reseptiä kyselemään. No eihän sitä tietenkään oltu kirjoitettu |O Sanovat, että tuu myöhemmin kyselee. Kysyin, etä eikö vois suoraan soittaa sitä sinne apteekkiin. Ja lääkäri sanoi, että ei, vaan on haettava luukulta. MIKSI???

Vissiin sit on iltapäivällä lähdettävä lasten kanssa tuonne pyryyn talsimaan. Eka tk:lle ja sit apteekkiin ja kotiin takas. Onpa tulossa hilpeä päivä...

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Joo-o. Tänä aamuna sit lompsin sinne luukulle reseptiä kyselemään. No eihän sitä tietenkään oltu kirjoitettu |O Sanovat, että tuu myöhemmin kyselee. Kysyin, etä eikö vois suoraan soittaa sitä sinne apteekkiin. Ja lääkäri sanoi, että ei, vaan on haettava luukulta. MIKSI???

Vissiin sit on iltapäivällä lähdettävä lasten kanssa tuonne pyryyn talsimaan. Eka tk:lle ja sit apteekkiin ja kotiin takas. Onpa tulossa hilpeä päivä...
Soita sitten ainakin eka, ettet turhaan talsi ...

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

Soita sitten ainakin eka, ettet turhaan talsi ...

Joo, jos vaan kukaan vastaa puhe-elimeen :/

Ja vielä kerran pyörähdin tk:lla ennen miehen töihinlähtöä ja ei vieläkään ollu sitä reseptiä kirjoitettu. Johan tässä on reilu vuorokausi aikaa ollutkin |O |O :headwall:

nyt sit sanoin, että se PITÄÄ soittaa suoraan apteekkiin, koska muuten sn sitä saa ennen maanantaita.

Yhteistyössä