Se joku Milana tai joku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihalla

Vieras
Jaksaisiko joku vääntää rautalangasta, kun en jaksa etsiä ja lueskella ketjujaj selvittääkseni tämän. Kuka on joku venakko, josta niin moni täällä ärsyyntyy? Miten hän ärsyttää muita? Aloittaako hän turhia ketjuja? Mistä hän täällä kirjoittaa?

Strippari (entinen) ja vaatekaupan pitäjä. Erosi juuri lastensa isästä ja otti rikkaan miehen. Aloittaa joka päivä lukuisia keskusteluja itsestään, ja puheenaiheista tärkein on raha ja mitä on ostettu jne.

[QUOTE="joo";23275894]ooot ihan varmaan sen kaveri/tuttava.[/QUOTE]

En ole, kun luen tätä palstaa satunnaisesti ja usein törmään siihen, että joku mainitsee sen negatiiviseen sävyyn. Taas aamulla ptöri joku ketju, jossa siihen viitattiin otsikossa. Mä en vaan oikeasti tiennyt. Kuulostaa tylsältä ja itsekeskeiseltä tyypiltä. Ei kiinnosta enää, eikä aimminkaan muuten kuin, että mikä ihme se on...

[QUOTE="vieras";23275948]Onko Savanna bannissa????? Kysyin jo eilen mutta kukaan ei vastaa mun tärkeään kysymykseen. Ei oo aloituksia näykynyt pariin päivään![/QUOTE]

Ootpa utelias.

[QUOTE="vieras";23275948]Onko Savanna bannissa????? Kysyin jo eilen mutta kukaan ei vastaa mun tärkeään kysymykseen. Ei oo aloituksia näykynyt pariin päivään![/QUOTE]

Kyllä mun mielestä eilenkin oli sen aloitus.

Tiivistettynä: itseensä käpertynyt naisihminen, 2 pientä lasta joille syytää rahaa myöskin, on kuvannut jopa setelinippuja, rikkaiden miesten perään kovasti, strippari vailla omanarvon tuntoa. Mielestäni selvä maanis-depressiivinen tapaus juttujen perusteella ihan näin oman ammatin perusteella diagnisoituna.

Jos on nimimerkki bannissa, sen voi jokainen lukea joko profiilista tai sitten jokaisen nimimerkin kirjoittaman viestin vierestä, nimimerkin alta. Eli voit ihan itse tarkistaa, ei tarvitse hermostua.

Tiivistettynä: itseensä käpertynyt naisihminen, 2 pientä lasta joille syytää rahaa myöskin, on kuvannut jopa setelinippuja, rikkaiden miesten perään kovasti, strippari vailla omanarvon tuntoa. Mielestäni selvä maanis-depressiivinen tapaus juttujen perusteella ihan näin oman ammatin perusteella diagnisoituna.

Sen piti antaa lapsilleen joululahjaksi ne rahaniput Pariisin-matkalla jonne ei sitten vissiin lähtenyt "köyhän"-ex-miehen kanssa...
Lisään vielä jotta tuntuu skumppa maistuvan päivittäin,syksyllä veteli joka päivä opamoxia masennukseen,liekö vieroittautunut vieläkään niistä?

Kuumimmat

Yhteistyössä